Avatar billede heinowic Nybegynder
06. juni 2005 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk

jeg har en internet forbindelse som køre over et kabel modem, den ville jeg gerne have delt, dvs. den computer som internet forbindelse går til skal fungere som AP for et par bærbare computere, mit bundkort har den funktion indbygget(ASUS A8V Deluxe) jeg ville heller bruge windows integrede funktion til WIfi end det der kommer med ASUS, kan det lader sig gøre, og i såfald hvordan?
Avatar billede knuspar Nybegynder
07. juni 2005 - 08:23 #1
Ja, det kan lade sig gøre .... Internet Connection Sharing.

Det "eneste" det kræver, er at du har mulighed for at benytte det wifi udstyr du har gennem dit bundkort, som AP. I stedet "bare" for wifi modtager så at sige, som den så vidt jeg ved er født til.

En guide til hvordan du sætter Internet Connection Sharing op kan du finde her : http://www.annoyances.org/exec/show/ics_xp

Håber det hjælper :D
Avatar billede rif1900 Nybegynder
07. juni 2005 - 14:17 #2
Avatar billede backside Nybegynder
09. juli 2005 - 23:37 #3
Er det tid til at se på dine gamle spørgsmål efterhånden?
Avatar billede heinowic Nybegynder
30. januar 2007 - 20:23 #4
backside - jo. det beklager jeg!