Avatar billede 2pretty4u Mester
06. juni 2005 - 20:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

der kommer fejl ved 16-bit installationer

Kære alle i kloge hoveder herinde på Eksperten.

I har hjulpet mig så mange gange og jeg er sikker på at i kan gøre det igen. Når jeg installere programmer, såsom Half-life (Counterstrike), så kommer den med en fejl hvor den siger:

C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen er ikke egnet til at køre MS-DOS og Michrosoft Windows programmer. Vælg "luk" for at afslutte programmet.

Hvad kan jeg gøre? Jeg har også nogle ordbøger fra Gyldendal hvor at den kommer med samme fejl.

Jeg håber i kan hjælpe mig..

Mvh

Stefan Nielsen (2pretty4u)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. juni 2005 - 20:59 #1
Avatar billede sproing2 Nybegynder
06. juni 2005 - 21:02 #2
Avatar billede 2pretty4u Mester
06. juni 2005 - 21:25 #3
Takker for svaret, det virker. Men hvordan slår man Read-only funktionen til så den ikke fosvinder efter genstart?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. juni 2005 - 21:13 #4