Avatar billede topperware Nybegynder
06. juni 2005 - 13:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man printe ikke synligt indhold af et div layer

Jeg har et div layer der indeholder noget tekst. Det er lavet med en scrollbar i højre side, da der er mere tekstindhold end der umiddelbart er plads til på skærmen. kan man ved hjælp af DHTML lave en "printfunktion" er tager alt teksten - og kun teksten - fra dette layer og sender det til printeren. Jeg tænker, at man derved kan undgå at skulle lave nye print-venlige sider, men blot indsætte denne funktion på de sider hvor dette problem er. Men kan man overhovedet det??
Avatar billede roenving Novice
07. juni 2005 - 02:13 #1
Da det eneste man kan printe ud fra er window-elementer, er den klassiske løsning, at man skaber sådan et til formålet, f.eks. en popup, hvor man indskriver den aktuelle tekst og så printer det !-)
Avatar billede topperware Nybegynder
09. juni 2005 - 21:14 #2
... ja det var det jeg var bange for svaret ville være, men tak for hjælpen.
Smid et svar og få point
Avatar billede roenving Novice
09. juni 2005 - 23:49 #3
Oki '-)
Avatar billede topperware Nybegynder
13. juni 2005 - 18:42 #4
... ja undskyld - jeg glemte dig, men her er de.
Avatar billede roenving Novice
13. juni 2005 - 22:53 #5
Tak for point ;~}