Avatar billede lmn Nybegynder
05. juni 2005 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb af bærbar - Acer TravelMate 4602WLMi?

Jeg skal have en ny bærbar. Den skal primært bruges til grafik. Mit pengeloft ligger omkring de 11.000 og skal helst ikke overskrides.

Jeg har kig på denne her:
Acer TravelMate 4602WLMi

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=122644

Nogle indvendinger? Er det ok kvalitet for pengene? Jeg kender ikke så meget til Acer, jeg har haft en IBM indtil nu.

På forhånd tak
Avatar billede huset Praktikant
06. juni 2005 - 08:07 #1
Hej

Det er en fino maskine, og den vil kunne opfylde de krav du har til den.

Er der noget du ønsker belyst?
Avatar billede lmn Nybegynder
07. juni 2005 - 10:01 #2
hej,

Ok, ja jeg mener også at maskinen har det jeg skal bruge (for pengene). Jeg er nok mest i tvivl omkring mærket, fordi jeg ikke rigtig kender acer, og ville høre om der var nogen grund til at holde sig fra dette mærke, nogle dårlige erfaringer/rygter.

mvh Lmn
Avatar billede huset Praktikant
07. juni 2005 - 17:08 #3
Acer er et etableret mærke på markedet, så tag det bare afslappet
Avatar billede lmn Nybegynder
08. juni 2005 - 16:58 #4
all right
Avatar billede huset Praktikant
08. juni 2005 - 17:08 #5
Kunne du tænke dig at skrive et review af den, så kan du kontakte mig på areox@dam.mail.dk