Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. juni 2005 - 16:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

søger idé til flash site

Hej Eksperter,

Jeg mangler en virksomhed hvor jeg kan bruge deres billeder, logo osv. til at udvikle en flash side.

Projektet er en opgave og skal afleveres.

Er der nogen der kender et firma hvor man kunne få lov at benytte deres grafik?

mvh
Mads
Avatar billede anders_lun Nybegynder
06. juni 2005 - 07:03 #1
hehe øhm det lyder som om du vil have hele deres side? Det kan du vist godt glemme alt om, intet er gratis i denne verden desværre....

Men hvis det er et projekt? hmm så burde du da osse selv at skulle lave det? og ikke tage en eler andens firma hjemmeside?
Avatar billede werter Nybegynder
06. juni 2005 - 07:29 #2
Med grafik, mener du så sidens design, eller bare de billeder de fremviser på siden/firmaets logo?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. juni 2005 - 13:03 #3
jeg mener at jeg skal lave en side i flash...hvor jeg som eksempel tager udgangspunkt i en virksomhed.

siden kommer IKKE på nettet og bliver ikke offentliggjort på andre måder...det var såmænd bare hvis der var en der havde haft en lignende opgave kunne jeg måske hente et par ideér der.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. juni 2005 - 00:04 #4
lukket!