Avatar billede andersfr Nybegynder
05. juni 2005 - 12:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme ind på min externe harddisk

jeg har en ny extern harddisk der ikke kommer frem med et icon under denne computer så jeg kan ikke komme ind på den når jeg kigger på min usb port status så viser den at den er at harddisken er aktiv og funger som den skal.
Det er et usb 2.0 3.5" hdd kabinet m/maxtor 200 gb ata133 8mb harddisk.
Avatar billede duff80 Nybegynder
05. juni 2005 - 13:39 #1
Hvilket styresystem har du? (understøtter det 200 gb. hdd)

Prøv at højre klik denne computer - administrer - og kigge under diskhåndtering eller flytbar medie?
Avatar billede nva Praktikant
06. juni 2005 - 14:44 #2
Hvis den ikke er formateret er det grunden - gå den vej som duff80 viser og formater harddisken.
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. juni 2005 - 18:13 #3
har været ude for det samme (med en formattret HD) maskinen sagde "device is working properly" men reelt manglede jeg en fil (som jeg ikke lige kan huske nøjagtigt hvad hedder) noget med usbsys.? (som var en krig at finde på nettet..)
...hvad siger din driver status i device manageren?
Avatar billede bja2 Nybegynder
25. juni 2005 - 18:33 #4
Det kan være du skal del din HD op 2 el. flere for at få Windows til at se den rigtigt
Avatar billede andersfr Nybegynder
09. november 2005 - 21:38 #5
jeg har fået den til at virke det var en driver under win xp der manglede jeg fandt driveren på maxtors hjemmeside
Avatar billede andersfr Nybegynder
27. februar 2007 - 20:58 #6
jeg har fået det til at virke