Avatar billede mattiw Nybegynder
04. juni 2005 - 23:40 Der er 2 kommentarer

Beregninger på 2. ordens båndpasfilter

Hejsa

Jeg har i forbindelse med et design-projekt brugt et diagram til en "lyssensor" som vist på det nederste diagram på siden http://www.ee.washington.edu/conselec/Sp96/projects/mitchrob/final/final.htm

Jeg står nu og skal lave nogle beregninger på kredsløbet (hvordan de forskellige komponenter er beregnet) samt forklaring på hvordan det virker.

Hvis nogen kan være mig behjælpelig med dette, gerne med formler, forklaringer osv. ville jeg blive MEGET glad!

Jeg giver maks. point da det er en haster og niveauet ikke er helt lavt.

På forhånd tak.
Avatar billede richardjensen Seniormester
05. juni 2005 - 14:29 #1
Prøv:
Harmonic Filter Calculation Spreadsheet
Vh. Richard
Avatar billede richardjensen Seniormester
05. juni 2005 - 14:36 #2
Det her passer vist bedre til dine ønsker:
Martindale's Calculators On-Line Center
Vh. Richard