Avatar billede xantia8310 Nybegynder
04. juni 2005 - 17:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

About Blank

Hej alle
Jeg har været så "heldig" at få about blank som start side.
og den vil jeg rigtig gerne af med jeg har kørt en spy bot S&D
den gav ca 40 hits. der efter kørte jeg hijackthis med nedenstånde reslutat. håber der nogen der kan hjælpe.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Browser mouse\1.3\mouse32a.exe
C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\P2P Networking\P2P Networking.exe
C:\windows\system32\gzefjltg.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\Medionkeyboard\1.3\KbdAp32A.exe
C:\windows\system32\packager.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Documents and Settings\Henrik\Skrivebord\rep 04-06-05\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\DOCUME~1\Henrik\LOKALE~1\Temp\se.dll/spage.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\DOCUME~1\Henrik\LOKALE~1\Temp\se.dll/spage.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {4B83F543-6E09-4E91-8B1F-32F676942399} - C:\WINDOWS\System32\noeh.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [FLMK08KB] C:\Programmer\Medionkeyboard\1.3\MMKEYBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [FLMMEDIONMOUSE] C:\Programmer\Browser mouse\1.3\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] "C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Monitor] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Manager] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinTray] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\2\printray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [P2P Networking] C:\WINDOWS\System32\P2P Networking\P2P Networking.exe /AUTOSTART
O4 - HKLM\..\Run: [navapp] C:\Programmer\NavExcel\NavHelper\v2.0.4d\navapp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gzefjltg] c:\windows\system32\gzefjltg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [morphstb] C:\WINDOWS\morphstb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sp] rundll32 C:\DOCUME~1\Henrik\LOKALE~1\Temp\se.dll,DllInstall
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = ?
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O18 - Filter: text/html - {F1682670-2EC7-4429-A5BD-E82B8739CBF0} - C:\WINDOWS\System32\noeh.dll
O18 - Filter: text/plain - {F1682670-2EC7-4429-A5BD-E82B8739CBF0} - C:\WINDOWS\System32\noeh.dll
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede arlet Juniormester
04. juni 2005 - 17:52 #1
tjekker den nu
Avatar billede xantia8310 Nybegynder
04. juni 2005 - 17:54 #2
Det lyder bare godt
Avatar billede arlet Juniormester
04. juni 2005 - 17:57 #3
Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Ewido skal du downloade her: http://www.ewido.net/en/download/ ( Vi skal bruge den senere)
Klik på Download now. Installer og kør Ewido. Opdater straks efter installationen programmet.

Hent dette program:
http://www.derbilk.de/SpSeHjfix112.zip
Pak programmet ud til Skrivebordet
og kør programmet

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\DOCUME~1\Henrik\LOKALE~1\Temp\se.dll/spage.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\DOCUME~1\Henrik\LOKALE~1\Temp\se.dll/spage.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank

O2 - BHO: (no name) - {4B83F543-6E09-4E91-8B1F-32F676942399} - C:\WINDOWS\System32\noeh.dll

O4 - HKLM\..\Run: [P2P Networking] C:\WINDOWS\System32\P2P Networking\P2P Networking.exe /AUTOSTART
O4 - HKLM\..\Run: [navapp] C:\Programmer\NavExcel\NavHelper\v2.0.4d\navapp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [gzefjltg] c:\windows\system32\gzefjltg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [morphstb] C:\WINDOWS\morphstb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [sp] rundll32 C:\DOCUME~1\Henrik\LOKALE~1\Temp\se.dll,DllInstall

O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -

--------------------------------------------------------------------

Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

------------------------------

Hent denne bats fil og kør den :
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat
den sletter alt i din temp mappe.

------------------------------

Genstart computeren i fejlsikret tilstand(Du skal klikke på f8 tasten under genstarten (ca. lige når der er talt ram), og så vælge fejlsikret tilstand. Er du i tvivl, så klik bare på f8 flere gange.)
Find og slet disse manuelt :

C:\WINDOWS\System32\noeh.dll
C:\WINDOWS\System32\P2P Networking<-hele mappen
C:\Programmer\NavExcel\NavHelper\v2.0.4d\navapp.exe
c:\windows\system32\gzefjltg.exe
C:\WINDOWS\morphstb.exe

-----------------------------

Stadig i fejlsikret:
Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files
Og så trykker du på Scan Clean
Det tager lidt over en time at scanne

-------------------------------

Stadig i fejlsikret:
Kør nu en fuld scanning med Ewido. Når den er færdig trykker du save report og gemmer rapporten.

Så genstarter du computeren  og laver en ny hijackthis log, som du lægger herind sammen med reporten fra Ewido
Avatar billede xantia8310 Nybegynder
04. juni 2005 - 18:00 #4
ok det prøver jeg
Avatar billede xantia8310 Nybegynder
04. juni 2005 - 19:14 #5
Jeg ved ikke om jeg har gjort noget forkert ??
Da jeg kørte hijack igen så loggen anderledes ud ???

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Browser mouse\1.3\mouse32a.exe
C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Medionkeyboard\1.3\KbdAp32A.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Henrik\Skrivebord\rep 04-06-05\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.krak.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
O2 - BHO: sPeerObj Class - {00000097-7C67-4BA6-8B42-05128941688A} - C:\WINDOWS\speeryox.dll (file missing)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [FLMK08KB] C:\Programmer\Medionkeyboard\1.3\MMKEYBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [FLMMEDIONMOUSE] C:\Programmer\Browser mouse\1.3\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] "C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Monitor] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Manager] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinTray] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\2\printray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [navapp] C:\Programmer\NavExcel\NavHelper\v2.0.4d\navapp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = ?
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede xantia8310 Nybegynder
04. juni 2005 - 22:51 #6
Så har jeg kørt hele programmet igemmen som du beskrev. og her er de nye log. filer..
about blank er også væk :-)

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Browser mouse\1.3\mouse32a.exe
C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
C:\Programmer\Medionkeyboard\1.3\KbdAp32A.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Henrik\Skrivebord\rep 04-06-05\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.krak.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [FLMK08KB] C:\Programmer\Medionkeyboard\1.3\MMKEYBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [FLMMEDIONMOUSE] C:\Programmer\Browser mouse\1.3\mouse32a.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] "C:\Programmer\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Monitor] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\ACMonitor_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X73 Button Manager] C:\PROGRA~1\LEXMAR~1\AcBtnMgr_X73.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinTray] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\2\printray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = ?
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {1D6711C8-7154-40BB-8380-3DEA45B69CBF} (Web P2P Installer) -
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

---------------------------------------------------------
ewido security suite - Scan report
---------------------------------------------------------

+ Created on:            22:39:33, 04-06-2005
+ Report-Checksum:        41999E95

+ Date of database:        04-06-2005
+ Version of scan engine:    v3.0

+ Duration:                42 min
+ Scanned Files:            53253
+ Speed:                21.01 Files/Second
+ Infected files:            20
+ Removed files:            20
+ Files put in quarantine:        20
+ Files that could not be opened:    0
+ Files that could not be cleaned:    0

+ Binder:        Yes
+ Crypter:        Yes
+ Archives:        Yes

+ Scanned items:
    C:\
    D:\

+ Scan result:
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@as1.falkag[1].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@atdmt[1].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@bluestreak[2].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@cgi-bin[1].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@com[1].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@doubleclick[1].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@mediaplex[1].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Cookies\henrik@z1.adserver[1].txt -> Spyware.Tracking-Cookie -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Lokale indstillinger\Temp\drp2.tmp\thnall1s.exe -> Spyware.BetterInternet -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Lokale indstillinger\Temp\drp3.tmp\thnall1s.exe -> Spyware.BetterInternet -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Lokale indstillinger\Temp\temp.fr53EF\NavHelper\v2.0.4d\navapp.exe -> Spyware.NavExcel -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Lokale indstillinger\Temp\temp.fr53EF\NavHelper\v2.0.4d\NHUninstaller.exe -> Spyware.NavExcel -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Lokale indstillinger\Temp\THI6D10.tmp\speeryox.dll -> Spyware.BiSpy.u -> Cleaned with backup
    C:\Documents and Settings\Henrik\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\8ZERCTQF\thnall1s[2].exe -> Spyware.BetterInternet -> Cleaned with backup
    C:\Programmer\Kazaa\TopSearch.dll -> Spyware.Altnet.d -> Cleaned with backup
    C:\RECYCLER\S-1-5-21-1177238915-1563985344-1202660629-1003\Dc197\MARSHAL.DLL -> Spyware.P2PNetworking -> Cleaned with backup
    C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\WebP2PInstaller.dll -> TrojanDownloader.WebP2PInstaller -> Cleaned with backup
    C:\WINDOWS\LastGood\speeryox.dll -> Spyware.BiSpy.u -> Cleaned with backup
    D:\MG\sjove filer\genial.exe -> Not-A-Virus.Tool.Shutdown -> Cleaned with backup
    D:\MG\sjove filer\VIRTUA~1.EXE -> Not-A-Virus.Joke.Viagra -> Cleaned with backup

::Report End
Avatar billede arlet Juniormester
09. juni 2005 - 21:14 #7
Så er din log ren.

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i dine systemgendannelses filerne.
Deaktiver systemgendannelse ( http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm ) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.
Og så skal du også lige skjule dine filer og mapper igen, så du ikke ved en fejl kommer til at slette en vigtig fil.
Det gør du samme sted, hvor du satte det til at vise alle filer, denne gang vælger du bare: Vis ikke skjulte filer og mapper.

Generel oprydning: http://www.arlet.dk/oprydning.htm

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm