Avatar billede chatonline Nybegynder
04. juni 2005 - 13:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Søger logo til poker klub

Hej,
jeg søger en der kan lave et rigtig flot logo til OdensePokerKlub.dk, da det vi selv har lavet ikke er blevet for godt.

Det er kun poker, så nogle spillerkort på logo'et ville være perfekt.

Størrelsen skal bare passe til forummets størrelse, som kan findes på ovenstående link.

På forhånd tak.
Avatar billede zhark Nybegynder
04. juni 2005 - 13:13 #1
Et loge er f.eks. som Sonofons "delfin", så det er formentlig ikke et logo, men et banner I søger?
Avatar billede chatonline Nybegynder
04. juni 2005 - 13:17 #2
Ja, sorry fyr :-)
Avatar billede chatonline Nybegynder
04. juni 2005 - 13:55 #3
Men jeg søger stadig :-)
Avatar billede smooth Nybegynder
04. juni 2005 - 14:09 #4
Det bliver lidt svært at lave et logo der passer til jeres side efter at jeres design kører efter % og ikke px.  Så hvis jeg åbner siden i min browser som har et bestemt størelse så vil den nok ikke passe til størelsen på din browser hvis du kører den i 100%.

Så det vil være bedre hvis du kunne give os et mål i px.
Avatar billede bill20 Nybegynder
04. juni 2005 - 14:20 #5
et forslag. uden de hel glade farver. (passer til siden)
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/623243.jpg

Mvh.
*Bill
Avatar billede weblex Nybegynder
04. juni 2005 - 14:28 #6
Avatar billede stoney96 Nybegynder
04. juni 2005 - 15:08 #7
Du kan prøve at se denne....
http://innocent.dk/test/odpoker.jpg
Men som det er påpeget er det svært at tilpasse grafik som skal passe med en flexibel tabel/side. Der er dog nogle tricks man kan benytte. Det kan vi tale videre om hvis du vælger dette forslag.
Avatar billede chatonline Nybegynder
04. juni 2005 - 15:54 #8
Stoney96 -> Prøv at ændre størrelsen til 750x100 og teksten i en blå farve. og evt. prøve samme tekst type som der er på skyskraber.dk logo'et.

Til jer andre, jeres er også flotte men siden bliver lidt mere sjov end alvorlig.
Avatar billede stoney96 Nybegynder
04. juni 2005 - 16:20 #9
OK - arbejder lidt videre på sagen.....
Avatar billede bill20 Nybegynder
04. juni 2005 - 16:29 #10
Avatar billede stoney96 Nybegynder
04. juni 2005 - 16:47 #11
OK - check igen
http://innocent.dk/test/odpoker.jpg
Du kan evt. kontakte mig på steen@innocent.dk for at tale videre i stedet for at belemre forummet her med vores beskeder.
Avatar billede chatonline Nybegynder
04. juni 2005 - 18:27 #12
Stoney96 er valgt, det kunne ejeren af odensepokerklub.dk bedst lidt. Jeg siger mange tak for jeres forslag og det færdige produkt.
Avatar billede Kengun Praktikant
04. juni 2005 - 20:58 #13
så skal du vel lukke spørgsmålet så?
Avatar billede chatonline Nybegynder
04. juni 2005 - 21:56 #14
Sådan :-)