Avatar billede swamboo Seniormester
04. juni 2005 - 12:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der IKKE kan få dette til at virke??

Jeg har bikset et galleri sammen på www.herfoelge-privatskole.dk
Der er der også et slide-show - men da jeg kun har mulighed for at se om det virker via explorer vil jeg gerne høre om alle kan se det.

Håber på jeres hjælp, og er der andre kommentarer til siderne så hører jeg da også gerne dem.
Avatar billede swamboo Seniormester
04. juni 2005 - 12:04 #1
HOV - hvis i ikke har regnet den ud, er galleriet under billeder fra skolen!
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2005 - 12:17 #2
Det virker fint i Firefox 1.0.4.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2005 - 12:17 #3
Virker fint i Firefox!
Avatar billede oz1eqp Nybegynder
04. juni 2005 - 12:26 #4
Det virker fint i Internet Explorer og Slim Browser.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
04. juni 2005 - 12:45 #5
Har testet i Firefox 1.0.4 og Netscape 8.0.1 og Opera 8.0. Ingen problemer.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juni 2005 - 13:11 #6
hmm FF 1.04 sys ik det virker særlig optimalt, men kan godt være det skal virke sådan. Når jeg vælger undermenu, og trykker på et tilfældig billede spoler den dem alle igennem i et tempo hvor jeg ikke kan nå at se billederne ordenlig.
Avatar billede swamboo Seniormester
04. juni 2005 - 15:52 #7
Hej Triple-X

Er det hvis du har valgt slide-show, og derefter trykker på undermenu, og derefter trykker på et billed at den begynder at "slide" igen??
Og dette tempo - er det hurtigere end det du valgte som hastighed i starten??
Avatar billede 123design Nybegynder
09. juni 2005 - 21:12 #8
Det virker fint i IE, som sagt :) - Syntes iøvrigt siden er dejligt og nemt bygget op, der er virkeligt god brugervenlighed.. her kan alle være med vil jeg mene.

Daniel Kjær