Avatar billede jih Nybegynder
04. juni 2005 - 01:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sider fra min internetudbyder virker ikke på denne computer

Hey..

Jeg har et problem... mig og min bror er tilsluttet til et netværk, hvor vi deler en adsl internet forbindelse... På vores computere virker ingen af hjemmesiderne fra vores internetudbyder... og sådan generelt de fleste færøske sider virker ikke.. De virker derimod på andre computere.. Er der nogen her der har en anelse om hvad problemet kan være..?

// WebPsycho
Avatar billede tnybo Nybegynder
04. juni 2005 - 12:55 #1
Det har åbenbart ikke noget med den enkelte computer at gøre, men handler om netværket. Har jeres router en firewall indbygget, som spærrer for de domæner, I ikke kan komme ind på?
Avatar billede jih Nybegynder
04. juni 2005 - 15:13 #2
nej... det har ingenting med firewallen at gøre.. det er kommet lige pludselig.. aner ikke hvad det kan være.. det kom samtidig med at den der "virus" kom ( http://www.eksperten.dk/spm/623089 )
Avatar billede jih Nybegynder
06. juni 2005 - 02:17 #3
nå.. nu virker de igen... det var åbenbart cookies eller noget lignende som kørte på min brors computer.. han fik slettet omkring 10,000 "temporary internet files"... og så virkede det igen... lukker..
Avatar billede tnybo Nybegynder
06. juni 2005 - 13:50 #4
Det var da godt. Så lukker I vel også det andet spørgsmål, så folk ikke skal bruge tid på at sende jer svar?