Avatar billede red_roses_4_u Nybegynder
03. juni 2005 - 19:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

KAN man tjene på nettet?

Har lige været inde på en hjemside der hedder www.theprofitmasters.com det handler om at tjene penge på nettet
det er et eller andet med at der er et program der gøre 98% af arbejdet for en.....og så tjener man nogle penge, men passer det...vil de sende pengene?...er der nogen der har erfaringer med sådan noget?.

på forhånd tak for svaret!
Avatar billede kalp Novice
03. juni 2005 - 19:34 #1
Jeg har ikke erfaringer med lige den side der... men ja du kan godt tjene penge på nettet.. der er også danske sponsore
Avatar billede kalp Novice
03. juni 2005 - 19:34 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
03. juni 2005 - 19:38 #3
For en del år siden gjorde jeg en del i at tjene penge på nettet. Bortset fra jeg aldrig fik en øre. Jeg forsøgte mig med emails, forskelliger "bars" med reklamer osv.

Så min erfaring er at man aldrig får nogen penge. Jeg har dog hørt om nogle firmaer der betaler for det arbejde man gør. Det var noget med at man skulle downloade noget data, lade sin PC bearbejde disse data natten over, og sende det tilbage dagen efter.

Selvom jeg har mine tvivl er det ikke helt utænkeligt at du får betaling for dit arbejde. Hvis det ikke kræver for meget er det måske et forsøg værd.
Avatar billede huset Praktikant
03. juni 2005 - 19:41 #4
Glem dette, det er 110% fup og fiduser
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2005 - 20:14 #5
Enig med huset!
Har selv prøvet det samme, og det gav aldrig en skid!
Avatar billede kalp Novice
03. juni 2005 - 20:30 #6
Jeg kender, som sagt ikke theprofitmaster så vil ikke udtale mig om Dem, men der er stadig en del sponsorer som betaler hvis blot man overholder deres regelsæt.

men man må bruge hovedet lidt... dem som betaler $0.70 pr. bannerklik skal man nok ikke stole på..men hvis man har nok besøgende så selv om $0.05 ikke lyder af så meget så kan det faktisk godt betale sig at bruge dem som betaler så lidt pr. klik! både for dem og for dig.. for så får man i det mindste sine penge.

Jeg startede ud med, at anvende http://www.mod-chip.com/ som ikke giver så meget, men de betaler.. derimod betaler http://www.modchip.com/ IKKE

ellers var det omvendt:) (længe længe siden efterhånden) men mener det er nr. 2 som ikke betaler. Dog skal betaling hentes på posthuset (skulle i hvertfald) hvor de vist ringer til dem og får det bekræftet!
Avatar billede jelleoelle Nybegynder
04. juni 2005 - 11:37 #7
Nej, du kan ikke tjene penge på den måde.

ALLE disse slags programmer går udelukkende ud på at skaffe flere brugere.

Programmer i sig selv kan du intet tjene på. Det er så forsvindende lidt at du aldrig vil få det udbetalt.

Den eneste måde du kan tjene penge på, er ved at lokke andre til at tilmelde sig, hvor du så kan tjene en procentdel af hvad de tjener. MEN, du vil ALDRIG få ret mange til at tilmelde sig, og dem du får til det vil heller ikke tjene noget alligevel.

Når man læser tingene ordenligt igennem og regner på det vil man hurtigt indse at det aldrig nogensinde vil blive til noget. Alle dropper derfor programmet efter kort tid og får aldrig noget udbetalt. Det er det som firmaerne tjener penge på.

DU får INTET ud af det!

Lige meget hvordan sider siger det forholder sig, så viser det sig altid bare at være et forklædt pyramidespil. Det kan ikke lade sig gøre at alle kan tjene på det. Kun dem der var med helt fra starten og lever af at narre andre.

Det giver jo også sig selv at når nogen lover lette penge, så er det nok løgn.