Avatar billede koden Novice
03. juni 2005 - 13:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

outlook og express kommer med ulovlig handling

Efter jeg har repareret en XP inst. har den kørt fint.
Men nu fejler express ved åbning (også outlook)
Noget med en ulovlig handling.

Kan man reparere outlook alene uden at skulle rep. hele xp inst. ?
Avatar billede nuna Nybegynder
03. juni 2005 - 13:29 #1
du kan godt reparere office kør installationen og under et af punkterne kan du vælge reperation
Avatar billede koden Novice
03. juni 2005 - 13:35 #2
Outlook er vel ikke en del af office men en del af windows ???
Avatar billede koden Novice
03. juni 2005 - 13:53 #3
IE explorer fejler også. Men der er ikke noget galt med office delene
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. juni 2005 - 13:53 #4
Outlook er en del af office-outlook express er en del af windows
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. juni 2005 - 13:55 #5
Outlook kan reppes i tilføj/fjern windowskomponenter i kontrolpanel.
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. juni 2005 - 14:11 #6
Skulle stå Outlook Express kan rep.....
Avatar billede koden Novice
03. juni 2005 - 14:13 #7
i windows programmer står der 0 mb ud for explorer og outlook.
Måske er de blevet fjernet ved en fejl.
Kan de reinstalleres???
Avatar billede koden Novice
03. juni 2005 - 14:14 #8
Evt. fra win xp cd'en??
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. juni 2005 - 14:48 #9
Gør det fra tilføj/fjern windowskomponenter-fjern den og tilføj den, systemet skal nok spørge efter xpèn, hvis det mangler det.