Avatar billede prins Nybegynder
05. april 2001 - 11:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PHP/MYSQL CHAT

DEN DER GIVER MIG DEN BEDSTE ADRESSE PÅ HVOR JEG KAN FINDE EN SUPERCHAT MED EN MASSE FUNKTIONER FÅR EN MASSE POINTS
Avatar billede cvsac Nybegynder
05. april 2001 - 11:14 #1
Avatar billede cvsac Nybegynder
05. april 2001 - 11:15 #2
phpwizard har en irc php chat som er genial
Avatar billede parazite Nybegynder
05. april 2001 - 11:16 #3
Caps lock er den knap, der sidder lige over venstre shift, og lige under tabulator-tasten. Tryk på den, så ser det ikke ud som om du råber.
Avatar billede mjula Nybegynder
05. april 2001 - 11:21 #4
www.delfs.dk
skrammel
JD chat version 2
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. april 2001 - 11:33 #5
vi kan snakke om det men prøv det først på http://houze.dk/chat
kan f.eks
/me
/seen
/kick
/ban
Brugerliste... og meget meget mere
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. april 2001 - 11:34 #6
Hvad er din mail så sender jeg dig lige nogle stykker.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. april 2001 - 11:44 #7
Har har lagt den klar med 3 chats, jeg venter 20 min, på en e-mail ellers hopper jeg fra.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. april 2001 - 12:15 #8
Lukket herfra.
Avatar billede lojmann Nybegynder
06. april 2001 - 14:42 #9
Undre mig lidt, det svar som MJULA kommer med, opfylder ikke de krag, som PRINS kommer med...
MJULA har været her 3 dage, og PRINS har været her 2 dage... *skumler*
Avatar billede prins Nybegynder
06. april 2001 - 20:18 #10
Rolig jeg kunne ikke bruge svarene til noget og jeg trykkede forkert og ramte accepter jeg ville have givet CVSAC dem