Avatar billede bachmand Nybegynder
05. april 2001 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bog til Exchange 5.5

Jeg står for at skulle købe en bog om administration af Exchange 5.5, den skal dække start set alle aspekter af admin. inkl. remote access. Er der nogle anbefalinger.

Jan
Avatar billede nadelmann Nybegynder
05. april 2001 - 11:03 #1
Hvad med Microsofts MSDN bøger
Avatar billede bachmand Nybegynder
05. april 2001 - 11:05 #2
Har du forslag til en konkret titel, evt. en du har erfaring med ?
Avatar billede hanzen_dk Nybegynder
11. april 2001 - 14:07 #3
Administering Exchange Server af Mitch Tulloch fra forlaget McGraw-Hill.

Det er en en udmærket bog for både begyndere og øvede.

Jeg købte den selv da jeg blev administrator på firmaets Exchange-server, og den har virkelig været en god hjælp.

Den beskriver alle aspekter fra installering til daglig drift, og der er flere udmærkede Walkthroughs igennem bogen.
Avatar billede hanzen_dk Nybegynder
11. april 2001 - 14:07 #4
Ups, det skulle have været et svar, jeg prøver igen :)

Administering Exchange Server af Mitch Tulloch fra forlaget McGraw-Hill.

Det er en en udmærket bog for både begyndere og øvede.

Jeg købte den selv da jeg blev administrator på firmaets Exchange-server, og den har virkelig været en god hjælp.

Den beskriver alle aspekter fra installering til daglig drift, og der er flere udmærkede Walkthroughs igennem bogen.