Avatar billede ibrose Nybegynder
02. juni 2005 - 22:15 Der er 2 kommentarer

Manglende capture i Pinnacle 9

Jeg har et Samsung 880X kamera, Pinnacle 9 plus, og GeForce FX5900, Win XP service 2.
Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af at Capture i programmet. Jeg har tidligere brugt programmet vist ver. 6 uden problemer. Jeg skal vist bruge analog tilgang. Jeg er meget nybegynder i dette program men har stor lyst til at få min inverstering omsat i en brugbar Video af mit barnebarns konfirmation.
Er der en eller nogle der kan give mig et spark i den rigtige retning.
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juni 2005 - 17:07 #1
Capture du via firewire eller?
Avatar billede phelon Nybegynder
13. juni 2005 - 22:35 #2
NB: XP SP2 har et problem, idet det ikke kan bruge firewire til capture med et antal camcordere bl andre Canon MV 20.
Det går fint  på XP SP1. Det er ikke nødvendigvis det der er dit problem, men det kunne spille med.
Jeg venter på, at MS løser problemet. Et DV-camera skal fungere direkte via  firewire camcorder/pc, men en analog camcorder  skal sende via en converter analog/digital.
Jeg bruger Pinnacle Studio 9 og Pinnacle's Movie Box som converter.