Avatar billede donnieb Nybegynder
02. juni 2005 - 21:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Håndtering af flere e-mailadresser i Outlook

Jeg 3 mailadresser jeg gerne vil håndtere i Outlook. Jeg kan sagtens få en pop3 adresse og en Hotmail adresse til at fungere med hver sin mappe/indbakke men bruger jeg to pop3 adresser modtages mails i den samme mappe? Hvordan tildeler jeg en indbakke til hver adresse??

På forhånd tak!
Avatar billede leif Seniormester
02. juni 2005 - 22:08 #1
Jeg bruger Regler til formålet !

Funktioner -> Regler og beskeder -> Der kan du lave en regel som tjecker på hvilken konto den er hentet med og derefter smide den i en mappe, jeg sætter samtidig altid punktet "afbryd behandligen af flere regler"
Avatar billede donnieb Nybegynder
02. juni 2005 - 22:24 #2
jJeg syntes ikke at kunne finde en regel der hedder "flyt meddelser fra bestemte e-mailadresser".
Det jeg tænker på er om Postmapperne til venstre i Outlook kan tildeles en bestemt e-mailadresse så de modtager mails fra hver sin adresse??