Avatar billede salle Nybegynder
02. juni 2005 - 21:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

brænde DTS

Hej læsere
Jeg laver lidt musik i 5.1 surround
hvordan kan jeg brænde det så det kan spilles på mit surround system i stuen

Jeg har filerne 6 kanals Wav fil
6 kanals WMA fil
Hvis jeg brænder det som alm. lydcd kommer lyden kun i L/R

EVT. Hardware eller Software
Avatar billede salle Nybegynder
02. juni 2005 - 21:27 #1
P.S. Det lyder fint på P.C. opdelt 100% i Front (Højre / Venstre)
Rear (Højre /Venstre)
Center og Sub
Avatar billede snailwalker Nybegynder
02. juni 2005 - 21:35 #2
Hmm jeg havde en cd engang som jeg havde downloadet fra nettet. Det var svensk radio der havde lavet nogle 5.1 lydtests som man kunne downloade. Jeg brændte det bare ned på en almindelig cd.

Virkede fint i mit DVD drev :S
Avatar billede salle Nybegynder
04. juni 2005 - 00:14 #3
Er der ingen der kender et forum eller noget at henvise til
Avatar billede salle Nybegynder
05. juni 2005 - 12:03 #4
Hallo kan det passe der ikke er nogen der hjælpe bare lidt på vej......
Avatar billede snailwalker Nybegynder
05. juni 2005 - 14:23 #5
Prøv at spørge på www.hifi4all.dk, de plejer at vide ret meget om det. Sidder selv og kæmper med at få brændt en DTS trailer ned på en DVD. Har prøvet Adobes Encore DVD, men den så ikke ud til at kunne klare det :S
Avatar billede snailwalker Nybegynder
07. juni 2005 - 17:37 #6
Håber det hjælper lidt Salle?
Avatar billede salle Nybegynder
22. juni 2005 - 21:25 #7
jo og ja jeg fandt igennem en "old buddy" lidt mere viden så jeg deler mine point mellem os håber det er acceptabelt....
Avatar billede salle Nybegynder
22. juni 2005 - 21:31 #8
hent dine point her med et svar http://www.eksperten.dk/spm/627902
Avatar billede snailwalker Nybegynder
23. juni 2005 - 11:30 #9
Jo det er helt okay, hjalp jo ikke så meget :)