Avatar billede gigo Nybegynder
02. juni 2005 - 17:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDA inkl. TLF inkl. 0 problemer og handy

Hvad for en PDA med GSM kan erstatte min nokia - det vil sige den skal være lille og handy, ha' bluetoote og wi-fi evt.
Danske taster på tastaturet (æøå)
ikke synligt tastatur, her mener jeg at den skal enten have et udtrækkeligt tastatur eller et man bruger på skærmen... og dansk ordbog.....
Avatar billede knowit Nybegynder
02. juni 2005 - 17:41 #1
Du skal helt sikkert kigge på en Qtek 2020i eller hvis du alligevel kan leve med tastaturet så en iPAQ 6515
Avatar billede gigo Nybegynder
10. juni 2005 - 16:10 #2
har du selv prøvet qtek 2020i ??
og kender du nogen forretninger der forhandler den så jeg kan prøve den ??