Avatar billede rone6700 Nybegynder
02. juni 2005 - 13:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ufærdig SP2 installation

Jeg har forsøgt at installere SP2, men når den er næsten færdig med at installere, kommer den med en meddelelse om, at jeg bruger en "lovligt" XP-version, til trods for at den er original med "product-key" osv.

Nu "blokerer" den så for andre programmers installation, så jeg vil gerne have fjernet SP2, som, jeg har en formodning om, stadigvæk ligger og "roder" på PC'en...

Hvordan fjerner man SP2?
- eller endnu bedre; hvordan får man den "komplet" installeret?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. juni 2005 - 13:50 #1
(Du mener vel Ulovlig version?)

GENERELT: SP2 bør instaleres UDEN internet forbundet - og iøvrigt på en 'ren' (spyware/virus mæssigt) putter...

Kan også sakses som en 'løs' fil ved:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

[Sådan fjernes Windows XP Service Pack 2 fra din computer]
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=875350

GENERELT - Mere her:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sp1mm
Avatar billede haverslev Novice
02. juni 2005 - 14:07 #2
Avatar billede leif Seniormester
02. juni 2005 - 14:22 #3
Hvis SP2 mener du har en ulovlig XP, er du nød til at kontakte Microsoft !
Avatar billede rone6700 Nybegynder
02. juni 2005 - 14:34 #4
Da installationen aldrig er blevet komplet, tror jeg "haverslev" har løsningen.... hvordan er det, jeg tildeler point?

Men det er lidt mystisk! Når jeg går ind på Microsoft's hjemmeside og validerer min windows xp, får jeg at vide, at det er en ikke-gyldig licens... og så kan jeg sidde her med produkt-nøgle, bog, cd og hvad vi har  :(
Avatar billede haverslev Novice
02. juni 2005 - 18:55 #5
Som leif også skriver:
Du er nød til at kontakte Microsoft ang. "din" SP2 og cd-key
Ring til Microsoft kundeservice på telefon 44 89 01 00

Har du "renset" og opdateret din pc, inden du installerede SP2?
http://www.eksperten.dk/artikler/459

Tildeling af points: Du beder den/de personer, som er kommet med en brugbar løsning, om at lægge et svar.
Herefter kan du i venstre side markere den/de personers navn og klik på accepter svar
Avatar billede rone6700 Nybegynder
04. juni 2005 - 15:35 #6
Takker  ;)
Avatar billede rone6700 Nybegynder
04. juni 2005 - 15:35 #7
Nå sådan (ups!)