Avatar billede anders321 Nybegynder
02. juni 2005 - 12:39 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Oprettelse af flere CS-servere på samme pc

Heyza..
Jeg har en computer jeg kun vil bruge som CS-servere.
Kan jeg på nogen måde gøre, så jeg kan lave flere servere på samme comp? -oh hvordan?
eventuelt dele harddisken i to og installere Steam på begge? eller er det umuligt da de ville få samme ip?
Avatar billede hmann Nybegynder
02. juni 2005 - 12:48 #1
vil gætte på du sagtens kan køre flere servere på samme IP.
du kører dem jo bar på forskellige porte...
det skulle ikke være nødvendigt at partitionere harddiske osv..
er det til LAN eller Internet? du skal nok lige overveje størrelsen på både din maskine og din internetforbindelse!
Avatar billede zity Nybegynder
02. juni 2005 - 12:50 #2
Du skal nok have startet serveren 2 gange.. Og de 2 servere skal køre på to forskellige porte. For eller får du nemlig problemer med at den har samme IP..

Hvilken version af CS er det ? 1.6, Source ?
Avatar billede anders321 Nybegynder
02. juni 2005 - 16:37 #3
Jeg vil lave en regular CS 1.6 og en WC3 mod og de skal være over nettet.. Jeg har lige lavet flere servere og det virker fint.. så i får jeres points for det:)
Jeg har bare lige fundet ud af, at de ikke kommer frem på steam serverlisten... jeg har fået en af mine venner til at prøve at joine den, men han kan ikke finde den, selvom han adder den til favorits.. Jeg opretter et nyt spørgsmål der hedder: "Dedikated server ud på steam serverlist"
Avatar billede anders321 Nybegynder
02. juni 2005 - 16:37 #4
Lægger i ikke lige et svar, så får i jeres points:)
Avatar billede zity Nybegynder
04. juni 2005 - 09:55 #5
Okey
Avatar billede hmann Nybegynder
23. juni 2005 - 08:12 #6
svar :)