Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
02. juni 2005 - 12:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til opsætning af Gallery på frac.dk

er der nogen som kan hjælpe mig, har uploadet Gallery til min side, men hvad gør jeg for at det virker.

/ Simon
Avatar billede sungdk Nybegynder
02. juni 2005 - 12:31 #1
Måske vi skulle se lidt kode og evt. hvad fejlen er?
Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
02. juni 2005 - 12:35 #2
det jeg spørger til er hvordan skal jeg gøre for at det kommer til at virke, jeg forstår ikke de filer der med. se http://sailor.frac.dk/gallery alt det er står i install er stor set sort snak for mig
Avatar billede sungdk Nybegynder
02. juni 2005 - 12:38 #3
Dette er en apache-tilføjelse som skal installeres på din egen webserver. Hvis du ejer frac.dk er det nok muligt, men ellers kan du ikke bruge det script.

Google er din ven... Når du skal finde nye gallery-scripts.
Avatar billede mahuni Nybegynder
02. juni 2005 - 13:10 #4
http://coppermine.sourceforge.net/

Det mest udbredte (og muligvis bedste) galleri som kører på PHP...
Avatar billede sungdk Nybegynder
06. juni 2005 - 10:26 #5
Jeg takker simon :)