Avatar billede primdal Nybegynder
01. juni 2005 - 21:30 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Logo til fiskgrej hjemmeside

Hej

Jeg har set alle de gode logo i har lavet til forskellige folk og har også før fået lavet et, nu prøver jeg igen.

Jeg er ved at starte en online fiskeri forretning op og mangler et logo. Så det kunne være rigtig lækert hvis der var nogle der kunne tænke sig at lave sådan et. Mht til navnet er det ikke helt på plads endnu, så hvis jeg bare kan få det som en photoshop fil kan jeg altid selv lave det om.

Jeg har egentlig ikke de store krav. Mht til størrelse, så må det bare ikke blive for stort, det skal være noget i stil med 150x740 pixels eller sådan noget.

Glæder mig til at se nogle ideer, man må gerne kunne se i logoet at jeg handler med fiske grej, altså ikke en masse spinner, men evt en fisk der kommer flyvende eller noget.

Glæder mig til at se noget kreativitet.
Avatar billede bill20 Nybegynder
02. juni 2005 - 08:52 #2
Avatar billede sonnic Juniormester
02. juni 2005 - 11:44 #3
Et forslag, hvor farverne selvfølgelig kan tilpasses til din side.
http://www.villysonnichsen.dk/logo4.jpg

Mvh
Villy.
Avatar billede sbrahe Nybegynder
03. juni 2005 - 00:34 #4
Har også et bud - kan man komme i kontakt med dig Primdal?
Ellers prøv at kontakte mig - i Valby:

Steffen Brahe
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
03. juni 2005 - 09:27 #5
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
03. juni 2005 - 10:19 #6
ps. + lille slogan
Avatar billede sonnic Juniormester
03. juni 2005 - 16:44 #7
Sbrahe> det er lidt vanskeligt hvis "primdal" skal kontakte dig i Valby.
Du burde nok lægge din e-mail adr. eller andet så han har en mulighed for at kontakte dig. Valby er jo et stort begreb..... :)
Du kunne anskaffe dig et "hotel" hvor du kan lægge dine forslag ind. det koster ikke mange penge 40 - 120 Kr. /årligt. bare et forslag.
Avatar billede sbrahe Nybegynder
03. juni 2005 - 17:36 #8
Hej Sonnic - tak for din feedback - men jeg er vist den eneste der hedder Steffen Brahe i Valby - og vist nok osse i DK. Så jeg er nem at finde i Krak :-)
Min email - jeg tænkte på at indsætte den - men var ikke vild med at publicere den offentligt - kender ikke dette fora så godt. Og endelig - hotellet - ja, jeg er jo professionel grafiker, designer og AD'er - så det burde jeg nok - der har bare ikke været brug for det før nu. Jeg kigger på sagen.
Avatar billede sonnic Juniormester
03. juni 2005 - 19:50 #9
Ok steffen :-)
Avatar billede primdal Nybegynder
05. juni 2005 - 00:51 #10
Hej alle sammen undskyld jeg har været lidt fraværende her de sidste par dage, jeg har siddet og kigget lidt på forslagene og synes de er rigtige gode, så jeg sidder og overvejer lidt hvilke jeg skal vælge.

Til sbrahe, jo jeg kan da godt kontakte dig, men er det fordi at du vil have penge for det eller er det bare fordi du ikke har webhotel, hvis det er pga af det sidste så send en mail til kprimdal@gmail.com hehe håber deres spam filter virker nu når jeg smider den ud offentlig :)
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
06. juni 2005 - 14:07 #11
hva er det endenlig for et site logoet skal bruges på???? (url)
Avatar billede primdal Nybegynder
07. juni 2005 - 10:10 #12
tcarlsen det er ikke fast besluttet endnu.
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
07. juni 2005 - 11:05 #13
okay helt i orden.... det er ikke for at hundse men har du valgt et banner...?
Avatar billede primdal Nybegynder
07. juni 2005 - 22:34 #14
Sbrahe vinder, han har godt nok ikke lagt noget billede op så i andre kan se det.

Så Sbrahe hvis du lige gider lave et svar
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
07. juni 2005 - 22:48 #15
kan du så ikke lægge det op ville være lækkert at se hvad der vandt?
Avatar billede weblex Nybegynder
08. juni 2005 - 19:28 #16
Nu er det ikke for at spille dårlig taber :o) men bemærk venligst følgende regler her på Eksperten:

"Det er ikke tilladt at:

tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.

tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget)."
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
08. juni 2005 - 19:42 #17
ville som sagt også gerne se hvad der vandt... så man har noget at sammenligne med
Avatar billede primdal Nybegynder
08. juni 2005 - 22:27 #18
Ok, det er helt iorden, men vi er ikke helt færdig med den endnu. Men jeg skal lige hører ham om jeg må ligge dem op, ellers så får i sgu bare pointene sådan skal det hellere ikke være.
Avatar billede sbrahe Nybegynder
09. juni 2005 - 00:08 #19
Har ikke mulighed for at uploade mine forslag - men jeg har givet Primdal tilladelse til at han kan gøre det hvis der er mulighed for det.
Steffen :-)
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
09. juni 2005 - 08:54 #20
det er jo ikke for at lyde hellig.... men er bare rart at se hvad det var der vandt så man kan se hvad man kan forbedre næste gang man laver sådanne ting.....

så vil meget gerne kunne se det
Avatar billede weblex Nybegynder
09. juni 2005 - 21:58 #21
Yup - me too :o)
Avatar billede sbrahe Nybegynder
10. juni 2005 - 20:17 #22
Til weblex - efter dit tips med Upitfree - har jeg prøvet at uploade der. Så nu kan I se de 2 forslag. Der har været en del forklarende tekst med til designet som vist bliver for langt at bringe her. Håber linkene virker:
http://www.upitfree.dk/upload/files/WebFisk.JPG
http://www.upitfree.dk/upload/files/WebFisk2.JPG

Det sidste fik et pseudo webdesign under sig for at understrege designet.
Til primdal - så lykkedes det at få det publiceret!

Steffen :-)
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
10. juni 2005 - 21:45 #23
er det de logoer der vandt?
Avatar billede primdal Nybegynder
13. juni 2005 - 10:38 #24
Ja det bliver et af dem der vinder.

Steffen ligger du ikke lige et svar ud, sådan du kan få de point.
Avatar billede sbrahe Nybegynder
14. juni 2005 - 17:53 #25
Så blev det endelige logo designet - kan ses på:

http://www.upitfree.dk/upload/files/B-GREJLOGO.JPG

Tak for supporten allesammen!

Steffen :-)