Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
01. juni 2005 - 20:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DirectVobSub Grønne Pile i Proceslinien

Når jeg arbejder med mit Ulead Videostudio 9 Videoredigering, kommer der omkring 15 -25 grønne pile i min Procesbar. Når jeg holder musen over, står der "DirectSubVob" ?? Hvad gør de ? og gør de arbejdet langsommere ?? Jeg har et PrtScr, hvis nogen vil se det på deres mail, får at hjælpe mig ?
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
01. juni 2005 - 21:01 #1
Undskyl, jeg mener "DirectVobSub"
Avatar billede dunkz Nybegynder
29. juni 2005 - 21:55 #2
Den pil plejer at komme frem når du f.eks. afspiller en film i Media Player med undertekster som f.eks. er Sub eller SRT fil.. Så der må være noget i Ulead Videostudio 9 der bruger programmet, men at der ligefrem er 15-25 pile, det lyder mærkeligt..
Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
26. april 2008 - 11:33 #3
tak for det