Avatar billede tirr Nybegynder
05. april 2001 - 01:15 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Menu

Er der nogen som ved et sted hvor man kan hente HTML/scrip til et menusystem.
\"Brugsanvisningen\" skal være dansk/nordisk.
Menuen skal være smart, men på en \"klassisk\" måde, ikke noget \"flash-agtigt\".
Der må gerne være en eller anden form for \"drop-ned/ud\"
Det haster, derfor mange poeng
Avatar billede jasber Nybegynder
05. april 2001 - 01:44 #1
Ved godt at det er et US site, men de har alt det fede i DHTML

http://www.dynamicdrive.com
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. april 2001 - 02:04 #2
Synes selv de her er de sejeste. Desværre heller ikke på skandinavisk :-(

http://www.bratta.com/dhtml/scripts.asp
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 08:19 #3
www.Hotscripts.com, der kunne også være et par stykker.

Jeg kan godt yde lidt Support!
Avatar billede tirr Nybegynder
05. april 2001 - 08:27 #4
til bbs

Hvad med e-mail support, så kan jeg stille spørgsmål, hvis/når jeg får problemer.
Må jeg få din e-mail ?
Avatar billede tirr Nybegynder
05. april 2001 - 08:28 #5
Mit første spørgsmål er, hvad skal jeg vælge på Hotscripts.com, \"java cript\" ?
Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. april 2001 - 13:10 #6
Avatar billede tirr Nybegynder
05. april 2001 - 14:01 #7
Til ras2000

Jeg har kigget på dit link. Jeg synest det ligner en indholdsfortegnelse(oversigt)
Men idéen kan jeg i grunden godt li.
Kan jeg få din e-mail, så jeg kan maile
Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. april 2001 - 14:07 #8
rasmus.bak.jepsen@teknologisk.dk
Og ja, det er en indholdsfortegnelse, men det går vel ud på et.
Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. april 2001 - 14:42 #9
Jeg kan ikke så godt læse dine mail, prøv at sende dem i alm. tekst fremover. Derudover synes jeg ligeså godt vi kan holde os til at diskutere det i eksperten, så kan andre også få glæde og morskab af det. Scriptet er lavet som en liste <ul>-<li>, ganske alm html. Det fikse  ligger i <ul style=\"display:none\"> som gør hele den del af listen usynlig. Derudover er der <span>tekst</span> Når der klikkes på teksten i spannet, gør <body onClick=\"if(window.event.srcElement.tagName == \'SPAN\') fold(window.event.srcElement)\" at menudelen folder sig ud, den kalder funktionen fold(element). Det er i løse træk hvad der sker. Funktionen fold finder ud af hvad det er der skal foldes ud, udfra hvor det er der er blevet klikket henne, via fold(window.event.srcElement).

Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. april 2001 - 14:44 #10
Og hvad mente du med :
Og - hvad med poeng ?
Det er vel op til dig. Har du fået svar på hele dit spørgsmål, giver du mig pointene, ellers giver du det du mener det er værd.
Avatar billede ras2000 Nybegynder
05. april 2001 - 14:50 #11
Jeg er ked af det, men jeg skal på påskeferie nu, så du må selv prøve om det kan fungere. Ellers må det vente til om 1½ uge.
Avatar billede tirr Nybegynder
05. april 2001 - 18:58 #12
Til bbs
Hjælp!...

Hvor blev du af?
Jeg vil da gerne ha Support.

Har du glemt: \"Jeg kan godt yde lidt Support!\"

me@leitel.fo
Avatar billede tjaz Nybegynder
07. april 2001 - 18:19 #13
Tirr >> Dur denne her?

URL: http://www.tjaz.subnet.dk

Er ikke kommenteret, men det kan den blive:

MVH

TjaZ (ICQ 112401036)
Avatar billede tirr Nybegynder
07. april 2001 - 22:22 #14
Til tjaz

Ja - den er da udmærket !

Kan du gi en hånd - mere ?

Avatar billede tjaz Nybegynder
07. april 2001 - 22:41 #15
jo naturligvis..

Skal jeg lave nogle kommentare til den og så sende filerne til dig?
Avatar billede tirr Nybegynder
07. april 2001 - 23:02 #16
Det er helt OK

Hvad nu hvis jeg bruger frames ?

Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2001 - 17:54 #17
Så skal den øverste frame være samme størrelse som dropdownmenuen .. desværre, men jeg  ved ikke hvordan det fungere hvis du laver dine frames til iframes... jeg har ikke testet det man kan evt gøre det hvis du er med på at lave nogle ændringer på dit site.

Har du icq? så send mig en request!

MVH

TjaZ
Avatar billede tirr Nybegynder
08. april 2001 - 19:36 #18
tjaz
Jeg vil da gerne lave iframes, specialt fordi det har jeg ikke prøvet før.
Men du må lige fortælle mig hvordan jeg får og bruger icq ?
Avatar billede tirr Nybegynder
08. april 2001 - 20:05 #19
Jeg er med på: me@leitel.fo
Avatar billede tjaz Nybegynder
08. april 2001 - 21:00 #20
jeg har sendt en mail til ovenstående adresse!
Avatar billede tirr Nybegynder
08. april 2001 - 21:54 #21
Der er noget galt med me@leitel.fo
prøv aska@post.olivant.fo
Avatar billede tjaz Nybegynder
10. april 2001 - 02:29 #22
Sig til hvis du skal bruge noget hjælp til at installere menuen på dit site!
Avatar billede tirr Nybegynder
10. april 2001 - 02:31 #23
Tak for hjælpen på ICQ, uden ville
være umuligt !