Avatar billede hassle Nybegynder
01. juni 2005 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.img og .fpf fil syntax

Jeg leder efter en beskrivelse af ovenstående filformater.

Jeg er klar over de begge optræder i flere forskellige sammenhæbge, men emnet vi leder efter er thermografi.

.img er et billedformat for thermiske billeder, dette vil indeholde, værdier for emmision etc. Benyttes blandt andet af FLIR.

.fpf er kort for flir public format. det er igen et filformat der beskriver thermiske billeder.

.seq er sekvenser af ovenstående billeder

.dxf vector grafik

De 3 øverste er de vigtigste men en omfattende hjemmeside indeholdende syntakser for "alt" ville være at foretrække.

Og selvom fpf er public kan jeg ikke umiddelbart finde noget på det.

GL
Avatar billede screem_brille Novice
01. juni 2005 - 16:16 #1
hvad præcist er det du vil vide ? (*.img er kort for image, dvs det kan være stort set alt da det er et billede af noget  (ikke nødvendigvis et billede som vi kender det, men f.eks billede af en CD, dvs en kopi)
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:53 #2
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede hassle Nybegynder
19. oktober 2006 - 15:10 #3
Lukker