Avatar billede none Nybegynder
31. maj 2005 - 22:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

scriptet animation

Så er den gal igen - troede ellers lige jeg var SÅ dyyyygtig (-;
Har (med ekperters hjælp)fået halvdelen af min animation til at virke - MEN hvordan pokker kommer jeg vidre?
Min fla. kan hentes på:
http://www.heksnielsen.dk/temp/

Når de 6 etager er slået sammen kunne jeg så rigtig godt tænke mig at de fordelte sig ud på hele højden i en glidende bevægelse.
Avatar billede altschuler Nybegynder
31. maj 2005 - 23:09 #1
Man kan ikke teste din .fla fil, den siger der mangler en swf?!
Avatar billede none Nybegynder
31. maj 2005 - 23:14 #2
nu har jeg også lagt swf filen samme sted - mon så ikke det virker........
Avatar billede none Nybegynder
01. juni 2005 - 23:17 #3
fik det løst helt selv (-:
et nyt movieClip med den anden halvdel af animationen i den næste frame
og så en forsinkelse på frame 1.