Avatar billede skildpadden Nybegynder
30. maj 2005 - 20:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Webhotel til DotNetNuke

Er der nogen der kan give mig et godt bud på et webhotel med MS SQL, hvor DotNetNuke kan køre på?

Prisen spiller naturligvis en rolle, men er ikke afgørende.
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
31. maj 2005 - 08:16 #1
http://www.conviator.com

VH

Anders Thingholm
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
01. juni 2005 - 13:14 #2
Husk lige at DNN er asp.net baseret. Det skriver Conviator ikke noget om at de understøtter.
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. juni 2005 - 14:53 #3
Prøv at se på www.unitspeed.dk jeg ved ikke om det er nået de kan klare. Jeg bruger dem selv til nogle af mine domæner. De har en liste over hvad deres løsninger indenholder.
Avatar billede exception Nybegynder
04. juni 2005 - 19:45 #4
http://www.googol.dk der er udviklet i ASP.NET er hosted hos Conviator.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
07. juni 2005 - 21:08 #5
Er der andre bud?
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
22. juni 2005 - 20:16 #6
Jeg venter på at http://www.struer.net starter med asp.net + mssql her til efteråret (aug/sep).
Det passer ca med min tidsplan og de er stabile, supporten er god og de er "rimely" billige :-)
Jeg så lige på http://www.surftown.dk, de har asp.net og mssql for 49,-/mnd. Men om de er stabile og yder god support ved jeg ikke.
Avatar billede macromedianoob Nybegynder
15. juli 2005 - 13:59 #7
Hej skildpadden

Jeg har forgæves forsøgt at få dotnetnuke til at fungere. Jeg har lige købt hotel hos www.surftown.dk. Hvis du har fået dit til at virke vil jeg meget gerne have hjælp til at få mit til at fungere. Jeg opretter self en tråd(til 200 point) :) hvis jeg hører fra dig.

På forhånd mange tak
Macromediannob
Avatar billede skildpadden Nybegynder
15. juli 2005 - 16:46 #8
Hej Macromediannob, jeg har fået mit til at virke hos pixelFiber.dk, men først efter de lavede nogle ændringer i rettighederne på mit webhotel hos dem.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
20. juli 2005 - 12:13 #9
Nu har jeg selvfølgelig farvede briller på så jeg undlader at indsende et svar. Men vi (www.abusiness.dk) har da flere kunder som benytter sig af DotNetNuke uden problemer.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
10. august 2005 - 15:14 #10
Fandt selv Tablix Systems - de understøtter DotNetNuke via Deres kontrolpanel.
Avatar billede learner Praktikant
29. september 2005 - 12:58 #11
Valgte du tablix? og hvis ja, er du glad for dem?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
29. september 2005 - 18:04 #12
learner: Ja, jeg valgte tablix og er godt tilfreds med dem. De har nogle problemer en gang imellem med deres kontrolpanel, så skal de lige have besked om at genstarte det, men ellers kører det hele fint.
Avatar billede learner Praktikant
29. september 2005 - 18:32 #13
ok tak :o)
Avatar billede hslt Nybegynder
22. juli 2006 - 12:16 #14
Hej Skilpadden.

Prøv at gå ind på Needhost.dk - de understøtter de ting som du har brug for til at bruge DNN.

Evt. se på min hjemmeside - dnn.1togo2.dk - den ligger på Needhost.dk

Mvh. Henrik Pedersen
Avatar billede skjoldby Nybegynder
24. juli 2006 - 10:38 #15
Spændende - endnu en udbyder af Microsoft produkter som ikke har den påkrævet SPLA aftale: https://www.microsoft.com/danmark/hosting/partner.mspx

Skilpaden > Jeg ville nok passe på med at vælge udbydere som ikke opfylder Microsofts licenskrav til hosting.
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. juli 2006 - 17:15 #16
Jeg mener ikke der er nogle krav om at være certificeret partner med Microsoft. Der er mange udbydere i DK og udlandet som ikke er det. Det er næste kun de største udbyder som er.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
25. juli 2006 - 10:00 #17
Certificeret Parnter og SPLA er to vidt forskellige ting. Man skal som minimum have en SPLA (Service Provicer License Agreement) hvis man tilbyder hosting på Windows. For at få en SPLA kræver det i Danmark at man er registreret partner - men det er kun en formel sag hvor der ikke stilles nogen specielle krav til virksomheden.

Men du har ret, der er mange danske Windows udbydere, som ikke har denne licens/aftale. Det giver desværre nogle ulige konkurrence vilkår. Needhost.dk har jo dumpet priserne i bedste B-One stil og man kan så kun gisne om baggrunden for at kunne gøre dette. B-One valgte jo på et tidligt tidspunkt at benytte sig af Linux og Open Source netop fordi de ikke kunne se en forretning ved at bruge Windows.