Avatar billede azarat Nybegynder
30. maj 2005 - 19:29 Der er 7 kommentarer

Bærbar lige pluslig død?

Hej

Min bæbar ( IBM a31 ) er død. Kan ikke få strøm til den. Den virkede dagen før, nu er den bare død. Hvad kan det skyldes?

Mvh. AzaraT
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. maj 2005 - 19:34 #1
At din indgang i den bærbare er brændt af, eller at din lader er brændt af!

Sidder der en sikring i laderen, bør du kontrollere om den er gået.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
30. maj 2005 - 19:37 #2
Prøv i hardware afdelingen, bærbare har stadig ikke noget med tynde klienter at gøre.
Avatar billede azarat Nybegynder
30. maj 2005 - 19:46 #3
laderen virke stadig, da jeg har prøvet på en anden bærbar, kan jeg tjekke om indgangen til bærbaren er brændt af?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. maj 2005 - 20:23 #4
Nej det kan du nok ikke. Har du prøvet med et andet batteri?
Avatar billede azarat Nybegynder
30. maj 2005 - 21:03 #5
den skulle meget gerne kunne køre uden batteri, hvis man sætter den directe til laderen
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. maj 2005 - 20:37 #6
Har den kunnet det før?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. maj 2005 - 20:39 #7
Hvis det ikke er laderen og ikke batteriet, kan det jo være en dårlig kontakt, eller lade kredsløbet der er stået af. I det sidste tilfælde er det ikke usansynligt at der skal et nyt motherboard i maskinen.

Hvordan ser det ud med garentien?