Avatar billede poppemand Nybegynder
30. maj 2005 - 16:50 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Samsung Synsmaster 793Df

Har lige købt en Samsung Synsmaster 793Df monitor.
Først fik jeg den byttet fordi efter et stykke tid kom den nogle brune streger hen over skærmen ,der udviklede sig .
Fik en ny og troede at alt var vel,men den kommer også med de der streger.
Tænker så om der er et eller andet,som jeg ikke lige har fanget..
Avatar billede gnosis Nybegynder
30. maj 2005 - 19:28 #1
det er ikke bare de to streger der er på langt de fleste crt skærme for at de kan lave et så flat billed som muligt ??

men de er ikke rigtig bruge det er mere sådan et lille skæld mellem pixel'ene ca. 1/4 fra toppen og 1/4 fra bunden...
Avatar billede haverslev Novice
30. maj 2005 - 19:33 #2
Nu ved jeg ikke hvad grafikkort du kører med, men prøv at opdatere det med nyeste driver.

Nyeste driver til Gforce grafikkort?
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Nyeste driver til ATI grafikkort?
http://www.ati.com/support/driver.html

Og for at køre spil korrekt, skal du også opdatere til Nyeste directx.
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx?url=/windows/directx/downloads/default.htm
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2005 - 22:01 #3
Kan spørgsmålet lukkes ?
Avatar billede poppemand Nybegynder
30. juni 2005 - 22:06 #4
ja men det har ikke hjulpet at hentenye drivere heller ikke directx.
Lever med det
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2005 - 22:09 #5
Så husk at lukke...
Avatar billede poppemand Nybegynder
30. juni 2005 - 22:13 #6
hvordan gør jeg det
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2005 - 22:17 #7
Laver et svar selv og accepterer dit eget svar :)
Avatar billede poppemand Nybegynder
30. juni 2005 - 22:20 #8
så svaret er jeg fortsætter som det var
Avatar billede poppemand Nybegynder
30. juni 2005 - 22:22 #9
men hvor accepterer jeg
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2005 - 22:24 #10
poppemand > OK

For at lukke spørgsmål, så skal du lige lægge et indlæg som svar, klik på dit "navn" nedeste i venstre side og klik på accepter svar ;)
Avatar billede poppemand Nybegynder
30. juni 2005 - 22:27 #11
må indrømme det her er lidt vanskeligt og kompliseret..

Men løsninger er at der ingenting er at gøre må leve med de streger
Avatar billede poppemand Nybegynder
30. juni 2005 - 22:30 #12
det eneste der sker når jeg klikker på mit navn er at en infobox med vis brugerinfo og giv karma kommer frem..så hvordan man lukker det fatter jeg stadig ikke
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2005 - 22:30 #13
Når du skrive næste gang, så skal du lige sætte prik i "svar" i venstre side, istedet for den står med prik i kommentar
Avatar billede poppemand Nybegynder
30. juni 2005 - 22:32 #14
Tak

løsninger er at der ingenting er at gøre må leve med de streger
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2005 - 22:34 #15
Fint, så skal du klikke på dit "navn" nedeste i venstre side og klik på accepter svar ;)
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2005 - 22:35 #16
Glem det, du var hurtigst ;o)