Avatar billede fynbo Nybegynder
30. maj 2005 - 15:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

design - logistikfirma

Hej,

Forkastede de andre designs og er gået igang med et nyt.

Hvad synes i?

http://www.chrxxxxxx.com/tjw/

Jeg ved godt at fade kun virker på IE, men så længe billedeskift virker i alle browsere, er jeg tilfreds.
Avatar billede ambrogio Nybegynder
31. maj 2005 - 00:06 #1
Nu ved jeg godt at det er designet vi skal vurdere, men hvad er det for et domæne? Du vil jo blive fundet sammen med alle porno siderne, og desuden er det da ikke ligefrem et nemt domæne at huske.

Men selve designet er fint nok. Det er ikke særlig spændende, og en lille smule kedeligt. Der kunne godt føjes lidt flere farver, eller i det mindste lidt mere af den røde. Evt. i overgangseffekterne. Der er brugt simple, men flotte effekter i menuen, og det passer alt sammen godt sammen. Jeg er dog ikke så vild med at de 4-5 kasser siden består af, ikke på nogen måde hænger sammen. Det kommer på en eller anden måde til at flyve for meget, og det synes jeg ikke ser godt ud. Den store sorte top tager meget fokus, og enten skulle du gøre den mindre, eller så skulle der være nogle billeder for det bliver simpelthen for tungt.
Avatar billede fynbo Nybegynder
31. maj 2005 - 00:37 #2
Vi har problemer med vores vanlige adresse. Vi benytter kun denne adresse internt i firmaet til at koble os på interne systemer, google adressen og du finder intet ;)

Selve kundes hjemmeside kommer til at lægge på deres side, tjw-express.dk

Andre indlæg?
Avatar billede Mik2000 Professor
27. juni 2005 - 21:27 #3
Såfremt I sælger siderne er det nok en dårlig ide at benytte sådan en side, da navnet kan blive gemt i databaser sammen med noget forkert eller navnet på Google forbindes med den type sider.

Men nu til designet. Går ud fra du rammer firmaets farver og dermed synes jeg det er fint farvemæssigt. Synes dog det er meget firkantet bygget op og at menupunktboksene er lidt store. Derudover vil jeg rent programmeringsmæssigt forslå dig at benytte en ekstern css fil. Desuden har jeg lidt på fornemmelsen af at det er Frontpage eller lign siden er lavet i
Avatar billede fynbo Nybegynder
28. juni 2005 - 00:45 #4
adressen er stadig kun til intern brug. vores gamle domæne fungerer igen..

http://www.infinito.dk/tjw/ - en del ændringer, baseret på nogle af jeres input.. hvad synes i?