Avatar billede jan_e Nybegynder
30. maj 2005 - 01:22 Der er 3 kommentarer

Problemer med sikkerhedsinstillinger for ActiveX-objekter

Når jeg forsøger at kører Windows Update for jeg fejlen. 'De aktuelle sikkerhedsindstillinger forhindrer, at ActiveX-objekter kan køres på denne side. Dette kan medføre, at siden ikke vises korrekt.'
Derudover får, når jeg forsøger at geninstallere Internet Explorer 6.0, besked om at 'Softwaren, du installerer, har ikke bestået den test til kontrol af kompatibiliten med Windows XP, der kræves, for at produktet kan bære Windows-logoet.'
Hvad er der galt? Kan jeg geninstallere ActiveX eller rod-certifikaterne, eller er jeg nødt til at geninstallere hele maskinen?
Avatar billede savle Nybegynder
30. maj 2005 - 02:20 #1
har du prøvet at: højer klik på ikonet explorer og vælg egenskaber, klik på fanebladet sikkerhed, klik på standardniveau, klik på fanebladet programmer, klik på nulstil webindstillinger, klik på fanebladet, avanceret, og på gendan standarder.
du kunne også prøve at fjerne opdate til explorer i tilføj og fjern programmer,
Avatar billede jan_e Nybegynder
30. maj 2005 - 14:07 #2
Ja, jeg har sat alle indstillinger i IE til standard, nulstillet webindstillingerne, samt afinstalleret en enkel IE opdatering uden at det ændre noget.
Avatar billede savle Nybegynder
30. maj 2005 - 15:16 #3
hvad styrersystem er det ?
har du prøvet at sæt  windows opdates adr. "ind i websteder du har tillid til"