Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2005 - 21:17 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

hjælp mig

Hey jeg skal ud og have nye bærbar og har kigget på føljene.:

Fujitsu-Siemens AMILO M1425

Centrino 725 1,6 ghz
512 mb ram (2x256)
80 gb harddisk
15,4 WXGA tft (1280x800)
Radeon 9700 med 128 mb
Dual layer 8x dvd brænder
Wlan, lan, modem, firewire, 3x usb 2.0
Kortlæser 4-1 (SD/MS/MSPRO/MMC)
Windows XP home
Works 8.0, WinDVD 5.0, Nero 6.0,

Hvad sys om den? er den noget ver..?
jeg skal bruge den til skolen og musik!
håber i vil hjælpe.
MVH Skibber91
Avatar billede frewald Nybegynder
29. maj 2005 - 21:24 #1
Den ser ok lækker ud. Den skal nok kunne bruges til lidt af hvert.
Med musik - mener du da at høre musik eller lave musik?
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2005 - 21:53 #2
hører musik..!
Avatar billede huset Praktikant
30. maj 2005 - 08:32 #3
Det er mere end nok til dine ønsker, men er der andet du vil vide om den?
Avatar billede frewald Nybegynder
30. maj 2005 - 13:01 #4
Jeg kender ikke dens lydegenskaber, men med høretelefoner (eller eksterne højtalere) kan de sagtens leve op til dine forventninger.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2005 - 15:23 #5
jeg har midt anlæg tilsluttet computeren som jeg joh selvfølig også vil have når jeg får købt mig en bærbar.!
Jeg er ikke den helt store gamer, men ville den kunne klare det vis det var..?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2005 - 20:18 #6
svar tak!
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2005 - 21:06 #7
Ville man kunne spille på den vis det er..? ikk de helt nyeste altså men  kan godt li sådan nogle spil som The sims 2.? Over vejer meget kraftigt at købe den.! (også vis den ikk kan klare de der spil)
Svar hurtigt tak.!
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
31. maj 2005 - 12:10 #8
ud fra de oplysninger du har smidt her, vil jeg sige den nok er bedre til spil end musik. Den har selvstændigt grafikkort, men integreret lyd på bundkort. hvis du ville musik i rigtig god kvalitet, skal du have et lydkort på også (normalt, jeg kender ikke maskinens kort). ellers får du noget som sagtens kan høres på alm styrke, men ikke godt (nok) til videreformidling til anlæg.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2005 - 13:59 #9
ok. men det lydkort jeg kører med nu det er også fra bundkortet( stationær) så det er vil det samme ikke ?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2005 - 15:11 #10
Til Ejoergensen:
Du får poitnt men svare li på midt sidste spørsmål.!
Og de er dine.!
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2005 - 16:32 #11
point*
Avatar billede huset Praktikant
01. juni 2005 - 08:16 #12
Svar: ejoergensen
31/05-2005 12:10:45--->hvordan vil du skifte lydkort på en bærbar?
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
14. juni 2005 - 17:19 #13
hov, mere der er gået i glemmebogen ):

Først huset, det med lydkortet var principielt, jeg tog ikke stilling til om det var bærbar - der ved jeg godt det som regel er integreret på bundkortet.
Skibber: du har ret, det bliver nok ca. det samme, men kommer an på hvad det er for udstyr der er sat på kortet. Det er også et spørgsmål om hvor kræsen man er.
Avatar billede huset Praktikant
29. juni 2005 - 17:12 #14
Er tiden moden til at høre lidt feedback, eller få lukket spørgsmålet, hvis dette ikke længere er til gavn for dig??

Vi gør sådan
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede huset Praktikant
07. juli 2005 - 17:01 #15
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?
Avatar billede frewald Nybegynder
25. juli 2005 - 20:57 #16
skibber: ud af køjen og få lukket spørgsmålet ;)
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:49 #17
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:30 #18
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 21:38 #19
Undskyld.. Gav begge point.