Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 1999 - 14:51 Der er 20 kommentarer og
3 løsninger

Logo til Site ?

Er der nogen der kan lave et fedt logo til sitet på adressen www.venturer.dk i den øverste blå linje ?

Jeg har desvære en meget dårlig økonomi så hvis point er fint vil jeg blive meget glad !

Håber nogen vil hjælpe !

mvh

LBM
Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. oktober 1999 - 15:16 #1
Ja du får et i aften ved 9-tiden

skjoldby
Avatar billede starleicht Nybegynder
29. oktober 1999 - 15:18 #2
http://users.cybercity.dk/~buh3281/top.gif

OBS: Hvis du bruger Netscape, og ikke kan se giffen, skal du holde shift-tasten nede og klikke på reload
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
29. oktober 1999 - 18:04 #3
Flot lavet star
Avatar billede mccookie Seniormester
29. oktober 1999 - 19:21 #4
Gider du ikke forklarer hvordan du har lavet det ?

Du kan også godt få nogle point for det !
McCookie
Avatar billede skjoldby Nybegynder
29. oktober 1999 - 21:11 #5
Avatar billede stoons Nybegynder
29. oktober 1999 - 22:38 #6
Her har du så mit forslag:
http://hjem.get2net.dk/stoons/hjem/ind.htm
Avatar billede stoons Nybegynder
29. oktober 1999 - 23:06 #7
Har udvidet igen kl 23.05, så hvis du har kigget inden så kig lige igen!
Avatar billede stoons Nybegynder
30. oktober 1999 - 01:54 #8
Har atter engang udvidet kl 01.53, og så har jeg forøvrigt lavet et par brølere! JEG HAR SKREVET "VENTURE" i stedet for "VENTURER" I LOGOERNE!  Men tag det bare roligt det retter jeg... Dette her update har også en Flash4-ting inkluderet! Den fylder mindre end de faste logoer!

PS Hvis du synes at skrifttypen i det ene logo er tiptop, men bagrunden ikke er det, hvorimod du synes at skrifttypen i et andet logo sux, men baggrunden spiller [!] så bare skriv det til mig! Så skal jeg nok lave DET PERFEKTE LOGO TIL DIG!
Avatar billede stoons Nybegynder
30. oktober 1999 - 02:39 #9
Update igen! (02.40)!
Har rettet logoerne + Lavet et nyt!
Avatar billede skjoldby Nybegynder
30. oktober 1999 - 02:42 #10
Avatar billede stoons Nybegynder
30. oktober 1999 - 02:43 #11
Arrgghh! Nu er jeg sgu for træt! Jeg fik ikke rettet flash4! Nå det må vente! Nu skal jeg sgu i seng!
Avatar billede skjoldby Nybegynder
30. oktober 1999 - 02:46 #12
Me too...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. oktober 1999 - 13:32 #13
hold kæft det er noget fed grafik i har lavet... men der ser lidt ud som om i har brugt actions.. men hvilke?
Avatar billede stoons Nybegynder
30. oktober 1999 - 15:50 #14
Ny update (Jeg er bange for at jeg "taber" til Skjoldet [suk], hans nye logo er saft susemig fedt!)

Klokken er 15.49 og her er endnu et forsøg fra Stoons!

PS HUSK AT OPDATERE HJEMMESIDEN!
(http://hjem.get2net.dk/stoons/hjem/ind.htm)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
31. oktober 1999 - 10:08 #15
cyberesben>>> en sand grafiker bruger ikke actions. he he. Jeg har bare brugt en masse lag og brugt effects med omhygge, dvs. skrive værdier tal - det kan sagtens ses.

skjoldet
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. oktober 1999 - 13:26 #16
hmm det vil sige at du har siddet og lavet alle de billeder der manuelt? hehehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
31. oktober 1999 - 13:27 #17
det gad jeg ikke gøre gratis *G*
Avatar billede skjoldby Nybegynder
31. oktober 1999 - 13:36 #18
Jeps. Det gad jeg heller ikke normalt, med jeg har taget en udfordring op med stoons, og en min ære skulle nødig krænkes ved at afslå, vel?
Avatar billede stoons Nybegynder
31. oktober 1999 - 22:31 #19
Surt! Nå det var så mit andet nederlag til skjoldby = ( !!!!
Nå men... der kommer jo sikkert en tredje omgang, bare vent Skjoldby!  = )
Avatar billede stoons Nybegynder
31. oktober 1999 - 22:33 #20
Hva sat*n! Jeg har sg* også fået point! Det må jeg nok sige! Jeg trækker straks min tidligere kommentar tilbage! Jeg glæder mig til næste omgang! He-he!
Avatar billede starleicht Nybegynder
01. november 1999 - 08:50 #21
Kommentar til mccookie (undskyld det sene svar):

Jeg hentede først vtop.gif og htop.gif fra www.venturer.dk, samlede den til en fil, og brugte den som skabelon/baggrund. (jeg fjernede dog den belysningseffekt lallemanden havde brugt).
Så skrev jeg "enturer" med hvid tekst
Så skrev jeg "V", fjernede "toppen" af V'ets venstre streg og satte en lodret streg på.
Derefter gav jeg teksten og "streg-V'et" en skygge.
Derefter sammenkopierede jeg billedet, og lagde belysningseffekt på.
Avatar billede lalleboy Nybegynder
01. november 1999 - 09:18 #22
>>starleicht

Kan du ikke lave belysnings efekten oppe i venstre hjørne af billedet !

Da det ikke ser så smart ud når belysnings effekten stopper ud i blåt !

Kan du lave farven så præsis så muligt !

mvh

LBM
Avatar billede starleicht Nybegynder
01. november 1999 - 09:59 #23
http://users.cybercity.dk/~buh3281/top.gif

Og farven ændrer sig lidt, når man sætter belysnings effekten på, men jeg håber det blev bedre.
Du kan få psd-filen (http://users.cybercity.dk/~buh3281/top.psd), og så selv eksperimenter.