Avatar billede andreas_og_far Praktikant
29. maj 2005 - 02:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HATTRICK.ORG - Hjælp ønskes til at blive bedre

Hej

Jeg er begyndt at spille Hattrick, på Hattrick.org - MEN: Hvor kan jeg læse om tricks til at blive bedre ???

Jeg har læst manualerne og reglerne - men der må da være nogle specielle tips....
Det er bedt at gøre sådan ...eller sådan ....

Er der nogen der kan hjælpe ???  Tak

- Er der nogle specielle fora eller sider med tips ???

TAK - og fortsat god aften
Avatar billede keysersoze Guru
29. maj 2005 - 13:48 #1
inde på hattrick er der en masse konferencer hvor du kan få hjælp - i dit tilfælde vil "Nybegynder (Danish)" nok være et godt sted at starte til både at stille spørgsmål men også til at læse hvad alle andre spørger om. "Danmark" er også udemærket at følge med i ligesom - hvis du er supporter - kan tilmelde dig meget mere specifikke konferencer.

Har du læst reglerne igen og igen burde du have tjeck på de vigtigste ting såsom træning, spillertyper, træner etc - men ellers er der lidt hjælp at få bl.a. her; http://www.ht-arena.com/vejgaardforest/ og http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics_index.htm

Der findes også hjælpeprogrammer som kan være med til at holde styr på dine spillere og træning - bl.a. http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm og http://www.hattrickbuddy.de/ men de er dog ikke gratis.

I sidste ende vil de to vigtigste råd nok være;

1. kom ind og benyt konferencerne på hattrick - der kommer uendelig meget information og er du stadig i tvivl kan du selv spørge derinde.

2. tilrettelæg din træning. træning, træning og træning er vejen frem - det nytter ikke at have bedre spillere end ens modstandere her og nu hvis man bare bliver overhalet indenom fordi man ikke har planlagt en langsigtet træningsstrategi.
Avatar billede rapstam Nybegynder
30. maj 2005 - 00:18 #2
find et hjælpeprogram - HAM eller HO
Platypus guide på http://www.hottrick.org/ er et godt sted at starte
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
01. juni 2005 - 10:26 #3
Hej Hej

Mange tak for jeres svar. Alletiders.

Lige et enkelt tillægsspørgsmål:

TSI ?? - Er der ikke en der lige vil definere det ?? Jeg har kigget i alle muligt regler uden at finde noget !! Er det bare et samlet tal for hvor god en spiller er, eller hvad ???

Såå... definition på TSI ? Gerne længere forklaring, bare den er på dansk ;-)

Tak - og fortsat god dag.  ;-)
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
01. juni 2005 - 13:02 #4
Tak for linksne keysersoze - Helt fint.
TSI spørgsmålet har jeg fået svar på.