Avatar billede janwarming Nybegynder
29. maj 2005 - 02:00 Der er 2 kommentarer

Radeon 9250 + Matsui 42" Plasma (1280x768)

Jeg har et problem.
Hvis jeg sætter opløsningen til 1280x768 i windows, begynder min desktop at scroole til siderne, og opløsningen på min plasma forbliver på 1024x768(kan ses på plasmaen).

hvordan før jeg mit radeon 9250 til at sende et 1280x768 signal til plasmaen gennem DVI?
Avatar billede gnosis Nybegynder
29. maj 2005 - 18:07 #1
vil det sige du har to ting på dit gfx ?? en computer skærm og din plasma ??

hvis du sætter begge til en 16:9 opløsning kan en 4:3 skærm godt opføre sig mærkeligt... prøv evt. at starte din maskine kun op med plasma'en som den eneste ting sluttet til dit gfx og sæt den til den opløsning du vil ha'....
ellers kan du måske også vinde noget ved at sætte plama'en som primære skærm
Avatar billede janwarming Nybegynder
31. juli 2005 - 22:16 #2
jeg har fundet en løsning, plasmaen fortalte en forket max opløsning til pc'en, det har jeg nu overrulet ved at lave en opløsning selv, men ellers tak.

PS. der var ikke nogen PC skærm