Avatar billede winkler Nybegynder
28. maj 2005 - 22:17 Der er 4 kommentarer

vob filer fra Kiss DP-558

Jeg har optaget et program og vil gerne have det over på en DVD+RW. Jeg har prøvet med Nero 6, men det skriver at den ikke kan klare filer over 2GB så prøvede jeg at dele den, men det hjalp stadig ikke fordi filen må kun hedde: VIDEO_TS.VOB og intet andet.
Kan nogle hjælpe evt. med et andet program..

/Winkler
Avatar billede nva Praktikant
30. maj 2005 - 08:44 #1
Du kan evt. gøre filmen lidt mindre med DVDShrink
Avatar billede winkler Nybegynder
31. maj 2005 - 20:51 #2
Jeg kan ikke åbne vob filer i dvdshrik uden at have en ifo filer :(
Avatar billede nva Praktikant
01. juni 2005 - 08:18 #3
Du kan jo prøve at bruge 'DVD Source Creator' 30 dages gratis version og se om du kan gøre den mindre med den. Ingen garanti for det, men det er ellers et godt program, du måske alligevel kan få glæde af.
http://www.pegasys-inc.com/en/download/tds.html
Avatar billede nva Praktikant
08. juni 2005 - 07:49 #4
hvordan går det ?