Avatar billede rasmusdegnbol Nybegynder
28. maj 2005 - 20:02 Der er 2 kommentarer

SQL output over flere tables

Et hurtigt spørgsmål. Jeg skal have et SQL output delt ud over 3 ligestore <TD>'s. Hvordan laves det smartest?
Avatar billede dulius Nybegynder
28. maj 2005 - 21:51 #1
Dit spørgsmål er ikke overdrevet detaljeret :-) Lidt kode ville jo være rart. Må man se din query?
Avatar billede rasmusdegnbol Nybegynder
28. maj 2005 - 22:30 #2
Min query er sådan set ligegyldig. Den sender en lang række bilmærker ud. Antallet af disse bilmærker skal så deles op i tre forskellige <TD>'s alfabetisk. enten det eller også sådan at den efter 20 fundne bilmærker starter på en ny TD.