Avatar billede linda_ Nybegynder
28. maj 2005 - 12:17 Der er 5 kommentarer

Åben i nyt vindue fra submitbottom uden adressebar mm

Hejsa

Jeg har en form som med target=blank åbens i et nyt vindue.
Kan jeg tilføje et eller andet, så der ikke kommer adressebar, googlebar og alt det der...
Avatar billede nielle Nybegynder
28. maj 2005 - 12:30 #1
Avatar billede linda_ Nybegynder
28. maj 2005 - 12:43 #2
hmmm nej...
Den dur ikke på en submitbotton
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2005 - 12:55 #3
Man kan godt lave et nyt vindue, men det er ikke sikkert, at vinduet kan nå at blive skabt før browseren skal have fat i det til initialisere afsendelsen af formen !-)

-- den eneste sikre metode, jeg kender, går ud på at åbne et nyt vindue, skrive en anelse javascript i det vindue, som så onload trigger formens afsendelse ...
Avatar billede linda_ Nybegynder
28. maj 2005 - 15:56 #4
okay

Kan du vise det lidt nærmere, evt med et link hvis du kender et sted det er gjort?
Avatar billede roenving Novice
28. maj 2005 - 19:23 #5
F.eks.

<script type="text/javascript">
function submitWindow(f){
var newWin = window.open("","newWin","height=400,width=300,top=100,left=100,status=no">;
var txt = "<html><head><script type='text/javascript'>"
txt += "window.onload=function(){opener."+ f.name + ".submit();<\57scr";
txt += "ipt><\57head><\57html>";
newWin.document.write(txt);
newWin.document.close();
}
</script>

-- og så skal form-tagget se således ud:

<form action="..." method="post" name="FORMNAVN" onsubmit="submitWindow(this);return false;">

-- resten skal der ikke ændres på !-)