Avatar billede dk2072692 Nybegynder
28. maj 2005 - 10:05 Der er 3 kommentarer

Problem med Service Pack 2?

Jeg har Norton Internet Security, Ad-Aware samt Spybot på min PC (Windows XP Prof). Har tidligere installeret SP2, men fik problemer med Office Outlook. Afinstallerede med besvær. Det løste problemet. Hvad gør man? Tør jeg installere igen?
Avatar billede KLS Novice
28. maj 2005 - 10:15 #1
af installer alt hvad du har af antivirus og security pakker.
og installer her efter SP2 og installer dine security og antivirus programmer igen.
Avatar billede logitech33 Nybegynder
28. maj 2005 - 10:25 #2
Skal man bare afinstallere???

Fordi, når jeg prøver at installere en opdatering, går min windows ned...
Avatar billede dk2072692 Nybegynder
30. maj 2005 - 13:23 #3
Kan man ikke nøjes med at deaktivere Norton samt afinstallere Ad-aware og Spybot inden installering af SP2??