Avatar billede cruis Praktikant
28. maj 2005 - 01:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

død dvd

Jeg er den lykkelige ejer af en LG dvd (brænder) Pludseligt er den afgået ved døden, dvs, at hvis jeg fjerner driverne bliver den øjeblikkeligt fundet igen, den kan bare ikke køre, Har forsøgt at sætte et par nye drev i, men det lader ikke til at det er Drevet der fejler noget. Når jeg kigger i enhedshåndtering under enhedsstatus får jeg denne besked :Windows kan ikke starte denne hardwareenhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabasen) er mangelfulde eller beskadigede. (Kode 19)
Hjælp
Avatar billede goaul Praktikant
28. maj 2005 - 01:49 #1
Avatar billede goaul Praktikant
28. maj 2005 - 01:59 #2
Her vises hvordan du løser dit problem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;314060
Avatar billede goaul Praktikant
31. maj 2005 - 17:14 #3
Fik du det til at virke?
Avatar billede cruis Praktikant
22. juni 2005 - 17:49 #4
ja for hulen undskyld jeg ikke fik givet point. Skal lige siges at forhandleren mente at jeg skulle geninstallere windows, en såkaldt computer ekspert anede ikke hvad der var galt , men det kom til at virke med hjælp fra dig
Avatar billede cruis Praktikant
22. juni 2005 - 17:50 #5
men du er nød til at skrive som svar for at jeg kan gi dig point
Avatar billede goaul Praktikant
25. juni 2005 - 18:25 #6
Er glad for det lykkedes ;-)