Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
27. maj 2005 - 19:52 Der er 35 kommentarer

Stort audigy 2 value driver problem

Hej! Jeg har lige fået mit nye soundblaster audigy 2 value kort ind ad døren idag, men der var ingen cd i kassen, intet problem tænker jeg, jeg henter bare den nyeste driver fra nettet. Forkert. Fra creatives hjemmeside kan man kun få en driver, og den kræver den originale driver fra cd'en som jeg ikke ligger inde med, så hvad gør jeg nu?
Avatar billede backside Nybegynder
27. maj 2005 - 20:53 #1
Hvilket OS?
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
27. maj 2005 - 21:09 #2
xp
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
27. maj 2005 - 21:09 #3
med service pack 2
Avatar billede backside Nybegynder
27. maj 2005 - 21:13 #4
Har du prøvet den der ligger på driverguide.com?
Avatar billede boxer Nybegynder
27. maj 2005 - 21:51 #5
Det var også min tanke men kunne ikke finde den.
Bliver lydkortet vist i enhedshåndtering?
Avatar billede backside Nybegynder
27. maj 2005 - 21:54 #6
Har lige set efter, der ligger en fra 1/5-2005 inde på driverguide.
Avatar billede screem_brille Novice
27. maj 2005 - 22:39 #7
http://www.station-drivers.com/page/sblive-audigy.htm er stykke nede på siden findes en fil på ca 400Mb denne zip fil er fra en original cd (og den virker har tidligere selv benyttet den, inden jeg skiftede til denne meget bedre driver og application http://kxproject.lugosoft.com
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
27. maj 2005 - 22:42 #8
ja lydkortet bliver vist som multimedie kort i enhedshåndteringen emd et stort gult spørgsmålstegn henover fordi win xp ikke kan finde drivere til det. Synes jeg har ledet hele driverguide igennem uden at finde en som dur, drivere til normale audigy 2 kort virker vitnok ikke med et value.
Avatar billede boxer Nybegynder
27. maj 2005 - 22:48 #9
Hvis du ikke får svar herinde synes jeg du skal kontakte den forhandler du har købt det af. Det kan sq da ikke passe at du ikke kan installere et nyindkøbt lydkort fordi der ingen driver var med.
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
27. maj 2005 - 23:08 #10
Screem brille: Synes ikke jeg kunne finde den fil du snakker om i dit første link, kan du forklare nærmere hvilken jeg skla hente? Kx project virkede ikke, men måske gør ejg noget forkert? Windows aner i hvert fald stadig ikke hvad det er under enhedshåndtering ;)
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2005 - 00:02 #11
søg på siden efter le pack liveware complet multilangue 377Mo
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
28. maj 2005 - 13:37 #12
hmm det lader til at være et dødt link :(
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2005 - 15:03 #13
her virker linket fint, har lige testet.
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
28. maj 2005 - 15:33 #14
mystisk, kan stadig ikke komme ind på linket, hverken med internet explorer eller firefox. har endda prøvet at lukke mine sikkerhedsprogrammer fordi jeg troede de var skyld i det, men stadig intet...
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2005 - 15:54 #15
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 07:15 #16
???
Avatar billede onkel_dunkel Nybegynder
02. juni 2005 - 09:20 #17
Fik endelig hentet filen og installeret den, men den virker IKKE :( er du sikker påå¨den virker til audigy 2 og ikke kun 1?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
02. juni 2005 - 09:52 #18
+353 1 4333230 dette er creatives cd retrive service, ring oplys produkt/adresse, få tilsendt cd´en. - alternativ få din forhandler til at give dig den cd.

har du forresten prøvet denne beta driver? - http://www.tweakers.net/meuktracker/9092
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2005 - 10:03 #19
jeg har et audigy 2 kort

jeg kan ligge alle filerne ud på en ftp hvis du vil have dem

mail mig din mail adresse så får du login og pw

claus@power-chip.dk
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2005 - 10:04 #20
vil du have filerne som et iso eller som de ligger på cd´n ?
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 22:25 #21
ja jeg er 100% sikker på den fil virker, har tidligere selv benyttet den til mit audigy 2 kort
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2005 - 13:12 #22
når du har instaleret org programmerne og drivere kan du på creatives web side opdatere hele dit lyd system online

http://us.creative.com/support/downloads/softwareupdate.asp?nSUFlag=1&sDestUrl=http://us.creative.com/support/downloads/&hdAllProduct=1&LangID=1033&hdDspLangID=1033
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2005 - 12:06 #23
lidt respons fra spørger ville være rart

hvis du vil have mulighed for at hente filerne på ftp så mail mig venligst og du får et logon
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:33 #24
kan man forvente noget feedback ?
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2005 - 18:37 #25
tror det ikke han har jo fået løsningen af dig
Avatar billede screem_brille Novice
24. juni 2005 - 18:40 #26
ja, emn kunne han så ikke lukke spørgsmålet ?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2005 - 19:48 #27
mon ikke en admin ville hjælpe på ham ?

denne typer personer burde ikke side her på siden
Avatar billede screem_brille Novice
12. juli 2005 - 20:10 #28
desværre ikke er det 100% tilladt, at det så ikke gavner nogen at folk må være på den måde er en anden side af sagen.
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 03:20 #29
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 01:07 #30
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
08. september 2005 - 13:19 #31
!huske at lukke det her spm!
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2005 - 13:23 #32
det sker da ikke, han er da rablende ligeglad nu han har fået løst sit problem
Avatar billede flyhigh Nybegynder
08. september 2005 - 17:29 #33
fedt at folk i vores verden er så venlige at vi ikke behøver at sende folk i krig og fedt at folk har lidt pli og kan være humane overfor hindanen og respektere hinanden
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2005 - 17:45 #34
nu er det snart 3 måneder siden har har været i dette spørgsmål, så hvorfro skulle han dog komme tilbage ? han har jo fået det løst ?
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2005 - 21:53 #35
hvad skal vi egentlig med admins på denne side når de intet gør nå ja de går vel i skole og skal tidlig i seng sammen med bamse og kyllingen :-))