Avatar billede zikzaka Nybegynder
27. maj 2005 - 15:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Primary & Slave

Er lang tid siden jeg har rodet med harddiske, så har et problem! Jeg har en eksisterende 120 GB som er partioneret til C og D drev, men skal have en ny harddisk i, som jeg skal partionere.. Hvordan skal jumperne så stå? Er rimelig lost og har prøve 4 gange nu...

Den nye hardisk skal være C drev 40 GB af dem ihvertfald..
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
27. maj 2005 - 15:34 #1
er det nødvendigt at du partioner, nu du skal have 2 harddiske??????
Avatar billede zikzaka Nybegynder
27. maj 2005 - 15:35 #2
Måske udtrykte jeg det ikke klart.. De 2 eksisterende partioner, skal lægges sammen og den nye harddisk have 2 partioner, da mit eksisterende C drev er partioneret for lille..
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
27. maj 2005 - 15:47 #3
sry, min fejl. du er vel klar over at din gamle harddisk skal formateres for at kunne lægges sammen
Avatar billede zikzaka Nybegynder
27. maj 2005 - 15:50 #4
JA det er jeg, men kan ikke se min nye HD, ved ikke hvordan de jumpere skal sidde!!
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
27. maj 2005 - 15:54 #5
det er ikek nødvendigvis jumperne der er noget galt med(det står i manualen(jeg kan ikke svare dig på det fordi jumpernes placering varierer efter firma)), har du tjekket enhedshåndtering????
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. maj 2005 - 17:31 #6
Hmm... hvordan kan du oprette spørgsmålet under kategorien "Søgemaskiner"...?

I den orange boks, som er meget synlig, står der "- Spørgsmål vedr. bl.a. optimering."..

Læs venligst de orange bokse, da de fortæller dig noget vigtigt..

/theSurfer
Avatar billede zikzaka Nybegynder
27. januar 2006 - 12:36 #7
intet svar