Avatar billede nic_the_best Nybegynder
27. maj 2005 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge en god Bluetooth headset - nogle anbefalinger?

Hej

Jeg har lige købt en ny Motorola v3 Razr og vil gerne have et Bluetooth headset som passer til.
Jeg taler ret meget i telefon om dagen så jeg skal have et som er sidder godt på øret, ikke irritere og så videre...

Nogen der selv har gode erfaringer, nogen som kender til nogle testguides eller andet...?

På forhånd tak
Avatar billede snowball Novice
27. maj 2005 - 13:00 #1
Jeg er godt tilfreds med en "Jabra BT250v". Den har en fin lyd og er udmærket at have på når man har vænnet sig til den.

http://www.jabra.com/JabraCMS/EM/EN/MainMenu/Products/WirelessHeadsets/JabraBT250v/JabraBT250v.htm
Avatar billede rocekiller Nybegynder
30. maj 2005 - 08:33 #3
Hej. Jeg kan kun give snowball ret i sin anbefaling, jeg købte en Jabra BT250v for et månedstid siden og den er ganske fin. De eneste problemer med den er rækkevidden og vind, fx kan du stortset ikke bruge den hvis du cykler, også selvom du triller meget langsomt. Jeg kan have den i min jakkelomme på samme side som den sidder i øret, men ikke i den anden side, så er der udfald i forbindelsen. Men udover det så sidder den rigtig behageligt og godt fast, og lyden i den er ganske udemærket. Og så fylder den ikke så meget som nogle af de store klodsede der sidder foran øret.

Så det kommer egentlig an' på i hvilke tilfælde du skal bruge det?
Avatar billede lasse_rugby Novice
31. maj 2005 - 22:05 #4
jeg bruger jabra bt800 det sidder rigtigt godt og jeg bruger det rigtigt meget, det har en lille skærm så man kan se de indgå opkald det virker rigtigt godt.
men jeg har også e headset fra next link til salg, det er blevet kåret til verdens bedste 2 år i træk i mobil, se www.mobil.se det er lækkert men jeg kan ikke bruge det på grund af meget små øregange. træls