Avatar billede rossoneris Nybegynder
27. maj 2005 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Notes Redbook

Jeg er på jagt efter en Lotus Notes 6.0/6.5 redbook, som jeg har fået at vide af der findes mange af på IBM`s hjemmeside.

Jeg kan simpelthen ikke finde nogle bøger på siden - det jeg er på jagt efter er en såkaldt "administrator" guide, som kan bruges som opslagsværk, hvis der lige skulle være et eller andet emne.

Findes der ellers andre online notes bøger ?
Avatar billede notes2c Nybegynder
27. maj 2005 - 11:34 #1
27. maj 2005 - 11:35 #2
Gå ind på http://www.redbooks.ibm.com og søg efter Domino eller Notes, så får du de redbooks, der er relevante.
Avatar billede dl9 Nybegynder
08. juni 2005 - 21:49 #3
Jeg søger som notes2c også efter en såkaldt "administrator" guide. Hvilken af alle disse redbooks er det så lige man skal vælge?