Avatar billede housemartin Nybegynder
26. maj 2005 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Autogem ikke spørge først

Er der nogen der ved om man kan slå "Spørg før der gemmes" fra som standard i Office 2000. Det er mest i Excel det er et irritationsmoment da jeg arbejder med et hjemmelavet månedsregnskab på ca. 3 MB og jeg vil gerne have at autogem gemmer uden at spørge først. Jeg ved godt at man kan slå funktionen fra men den skal helst være slået fra som standard
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2005 - 21:26 #1
Måske du ka bruge noget her?

http://support.microsoft.com/kb/231117/en-us
Avatar billede jkrons Professor
26. maj 2005 - 22:42 #2
Husk lige på, at grunden til, at standard er, at der spørges først er, at i 2000 gemmer autogem oven i den originale fil, ikke i en back-up fil. Hvis dit regnearker "gået i muks" på det tidspunkt, hvor der autogemems, kan du ikke redde situationen ved at lukke uden at gemme - og så åbne igen.