Avatar billede hkramer Nybegynder
04. april 2001 - 13:47 Der er 5 kommentarer

ASP Programmør til KlubInfo

Vi søger en ASP-programmør til ansættelse på fuld tid i et forholdsvis nyt firma i aalborg.
Hvis du er interesseret, så kontakt Morten Stig Poulsen på mail: msp@klubinfo.dk eller skriv her på kanalen.

</hkramer>
Avatar billede agony Nybegynder
23. juni 2001 - 01:42 #1
vil da meget gerne have noget mere info :-)
Avatar billede web4you Nybegynder
13. maj 2002 - 17:34 #2
jo tak jeg vil da gerne ha et job hos jer så jeg kan lære maget maget mere asp !!! min mail er xpmobil@msn.com
Avatar billede hkramer Nybegynder
30. august 2002 - 11:45 #3
Da jeg ikke længere er ansat i KlubInfo, og iøvrigt havde glemt alt om dette indlæg, vil jeg bare gerne sige at jeg ikke kan hjælpe jer, men jeg er sikker på at KlubInfo gerne modtager uopfordrede ansøgninger.

</hkramer>
Avatar billede yezper Nybegynder
18. marts 2003 - 17:14 #4
hkramer: kan du ikke lige lukke dette spørgsmål?
Avatar billede coolstar Nybegynder
23. marts 2003 - 19:51 #5
skal det være fuldtid ? pis