Avatar billede xitmorph Nybegynder
25. maj 2005 - 18:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En ide til at blive kendt på netttet

Vi er et par gutter der har startet et mindre firma op, men siden vi ikke har smidt de store penge i det endnu, mangler vi nogle besøgende på vores site.. Jeg har tænkt google, men det koster jo.. vi er villige til at reklamere med bannere på vores side for andre for det omvendte self..  :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. maj 2005 - 18:52 #1
Søgemaskineoptimering er svaret på jeres problem. Jeg har skrevet en del artikler om emnet her

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2005 - 21:27 #2
hvad er det for en side der er tale om?

Hvis i er et design firma må det næsten være det vigtigste at være dygtige, så skal folk nok høre om jeg via word of mouth :)

Og ellers som bufferzone skriver søgemaskineopdatering. Bannere er også en mulighed, men hvis det er et designfirma eller lignende ville det være temmelig destruktivt for designet at gå ind i noget bannerbytte - så hellere tekstlinks
Avatar billede xitmorph Nybegynder
25. maj 2005 - 21:33 #3
vi designer alt lige fra hjemmesider i ASP.NET til windows programmer. + en masse photoshop.. så bannnere og lign. laver vi selv.. vi skal bare finde et sted at smide dem hen.. :-)
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2005 - 21:35 #4
må man se siden?
Avatar billede xitmorph Nybegynder
26. maj 2005 - 07:55 #5
Designet er langt fra færdigt da det er backenden jeg har arbejdet mest på men her er den www.ebytesolution.dk
Avatar billede staz Nybegynder
10. juni 2005 - 11:42 #6
Hvorfor har du så travlt med at få trafik på dit site når du ikke er færdigt med det? Endvidere så vil jeg sige at du ikke får kunder som tilfældigt falder over dit site... det er folk-som-kender-en-som-har-hørt-metoder du skal bruge. Laver du noget kvalitetsarbejde, så skal du nok få dine kunder =)
Avatar billede olebole Juniormester
14. juni 2005 - 15:30 #7
<ole>

Hvis der ikke er tale om, at I laver gratis løsninger, skal koden i hvert fald være langt bedre end tilfældet er med jeres eget site. Koden er meget langt fra at være valid og I disabler brugen af CSS i IE6 - hvorfor siden ikke kan overtages af andre kodere, uden den skal omskrives fra bunden.

Selvom man går 6-7 år og flere HTML-versioner tilbage, er koden stadig invalid - og det er simpelthen ikke godt nok. Et absolut mindstekrav er, at koden er valid efter gældende standarder og let kan overtages af en anden koder. Er det ikke tilfældet, er det ikke et stykke arbejde, man kan tillade sig at tage penge for.

I skal ikke bekymre Jer så meget om, hvorvidt man kan finde Jer på nettet i øjeblikket eller ej ... I har lige et fag, der skal læres først  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede xitmorph Nybegynder
29. juni 2005 - 06:37 #8
<ole>Jeg skal sige dig en ting! jeg ved ikke hvem du er eller hvor du har lært at lege med din puter, men inden man kommer med kritik skal man sq nok lige passe lidt på hvad man skriver til folk! Jeg var ikke klar over det med stylesheets, men jeg har ændret det nu.. For det første frigiver vi ikke vores kode til kunderne, de køber et system, og vi sætter det op for dem, det hvor de nu gerne vil have det. Det er planen med det. For det andet, er vores side ikke færdig, og det skriver vi faktisk også på siden! Vi har brugt en masse tid på backenden (C#.NET) så alt det grafik og styles har vi set lidt gennem fingre med. Jeg håber du kan følge mig hvis ikke er det sq ikke mit prob!