Avatar billede funnyman Nybegynder
25. maj 2005 - 13:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ang. Newlines hjemmeside

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig, hvem der har udviklet Newlines hjemmeside (www.newline.dk)?

Hvis ikke, hvordan finder jeg så ud af det, uden at kontakte dem?

Er der andet mht. deres hjemmeside der er værd at vide, både godt og dårligt.

200 point gives til alle fornuftige svar - og svarene skal være i hænde senest kl. 10.00 d. 26/5.
Avatar billede goose Nybegynder
25. maj 2005 - 13:39 #1
Det har http://www.occ-innovation.dk og det bliver administreret med Tangora (http://www.tangora.dk)

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
25. maj 2005 - 13:40 #2
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
26. maj 2005 - 21:11 #3
Jeg har tidligere haft ansvaret for en Tangora CMS løsning. Da jeg opsagde aftalen, og skiftede til Open Source CMS, blev jeg slæbt i retten - hvor jeg vandt.
Kan derfor ikke anbefale hverken løsning eller forretningsmetoder.
Avatar billede goose Nybegynder
26. maj 2005 - 21:36 #4
Slæbt i retten på hvilket grundlag om man må spørge ?

/Goose
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
26. maj 2005 - 21:41 #5
Tangora mente at vedligeholdelsesaftalen skulle opsiges med 3 måneders varsel. Da der ikke var indgået nogen skriftlig aftale eller kunne dokumenteres en mundtlig aftale - opsagde jeg aftalen til udgangen af den følgende måned.
Jeg skal sige at jeg ikke selv indgik aftalen i sin tid.