Avatar billede lil_lil Nybegynder
25. maj 2005 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Illustrator-figur

Hej,
Så behøver jeg hjælp igen! Jeg har brug for hjælp til en figur, jeg er ved at lave! Jeg har brug for noget, der minder om de "skyer", der udspringer fra cirklen i midten i flg brochure: http://www.eb2bcom.com/pdf/products/PureEdge_Product_Brochure_January_2005.pdf - side 2 i brochuren!

Det skal helst laves i Illustrator - håber du kan hjælpe, for jeg kan ikke selv finde ud af det.

På forhånd tak for hjælpen.

lil_lil
Avatar billede zhark Nybegynder
25. maj 2005 - 11:52 #1
Du skulle kunne kave dem med gradient, jeg har kun brugt 2 farver til den yderste, men den skal nok laves i 3 (2 blå + en hvid) så den slutter helt hvid:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lil.jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
25. maj 2005 - 12:30 #2
Her er Illu-fil: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lil.zip
Du kan jo med "dropper" og SHIFT nede tage farveprøver fra et billede du har placeret og i gradient tilføje alle de farver du vil. Så er det bare et spørsmål om vinklen du trækker gradient på, sam hvor du begynder/ender :)
Mvh. zhark
Avatar billede lil_lil Nybegynder
25. maj 2005 - 12:48 #3
Tak zhark - jeg vidste jeg kunne regne med dig:-)

Du skal vist lige lave et svar, så jeg kan give dig dine points:-)
Avatar billede zhark Nybegynder
25. maj 2005 - 14:22 #4
Glæder mig hvis det kunne bruges :)
Avatar billede zhark Nybegynder
29. maj 2005 - 14:17 #5
f.s.v. betyder points ikke det store for mig, meen - man kan jo blive pro. medlem og derved have flrer indstillingsmuligheder, kunne du bruge mine filer bør du kukke spm. :)